Grafikkortet går endast i VGA läge på laptop efter ominstall av Win7 | Operativsystem / Program / Drivrutiner | Forum

A A A

Please consider registering
Guest

Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Grafikkortet går endast i VGA läge på laptop efter ominstall av Win7
This topic is locked
Fear
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 439
Member Since:
april 14, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
1
oktober 19, 2012 - 9:45 e m
sp_Permalink sp_Print

Hur får jag till detta med grafikkortet som är enligt Toshiba ett Radeon 6350, jag har laddat ner det från deras sida display drivers och även vart i kontakt med dom så det är rätt. Jag fick först problem med då jag skulle install så kom jag inte längre än halva installen då det var nåt med microsoft visual c++2010 redistributable 64bit paket. Så jag avinstallerade ATI catalyst igen och sen avinstallerade jag microsoft visual c++2010 redistributable 64bit i kontrollpanelen. Sen tanka ner samma från mocrosoft paketet o sen eftr det gick det bra att installera hela ATI catalyst och slutföra. Då hoppades jag på att det skulle vara frid o fröjd men grafiken går ju i bara VGA läge fortfarande. Hur får jag in dom riktiga drivers så jag ser i enhetshanterarn att det sitter radeon hd kort i? Försökt uppdatera drivritinerna men den säger bara att jag redan har den bästa fungerande drivrutinerna.
För att det blev så här var en ny hårddisk och ominstall av Win7 men som sagt får inte till grafikdrivisarna juh. Trööök!!!

This topic is locked
Forum Timezone: Europe/Stockholm

Most Users Ever Online: 694

Currently Online:
333 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

Andreas Galistel: 16287

Jonas Klar: 15897

ilg@dd: 10810

Nyhet: 10607

Mind: 10550

Ctrl: 10355

Gueno: 9881

Guest: 9344

Snorch: 8881

Callister: 8468

Newest Members:

BoxerKix BoxerKix

dtaleteuxh dtaleteuxh

MiltonMouttEV MiltonMouttEV

travCoundUE travCoundUE

TakumiwipHQ TakumiwipHQ

Doctorhoda Doctorhoda

CDailyseartAD CDailyseartAD

SteveWicZL SteveWicZL

ctaletpllk ctaletpllk

StevenPriskBW StevenPriskBW

Forum Stats:

Groups: 11

Forums: 59

Topics: 146630

Posts: 1300967

 

Member Stats:

Guest Posters: 2

Members: 78407

Moderators: 0

Admins: 11

Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL