Officiell World of Warcraft tråd | Sida 6 | Spel & Gaming | Forum

A A A

Please consider registering
Guest

Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Officiell World of Warcraft tråd
This topic is locked
Nessos
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 159
Member Since:
juni 18, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
837477
februari 7, 2005 - 3:33 e m
sp_Permalink sp_Print

Ok! Kan man köpa detta kort i vilken affär som helst eller? Typ Webhallen i Sthlm?

zukker
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 585
Member Since:
januari 4, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
837526
februari 7, 2005 - 4:50 e m
sp_Permalink sp_Print

Nessos wrote: Ok! Kan man köpa detta kort i vilken affär som helst eller? Typ Webhallen i Sthlm?

http://www.webhallen.com/prod……p?id=38436

LuckyLuke
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1087
Member Since:
maj 28, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
837644
februari 7, 2005 - 6:39 e m
sp_Permalink sp_Print

richardb wrote: [quote=snyde]Jag har hört att det ska gå att köra raskrig mellan allianserna, med slagfält och såna tuffa saker. Vet ni om det blir nåt sånt?

Menar du Battlegrounds eller? Står lite om det på Worldofwarcraft.com. Verkar hur grymt som helst 🙂

hehe! ”Vi” körde våran egna version… Först va det horderna som stormade oss i redridge med säkert 50 personer, de kom klockan 4a på natten och de va inte många hi lvl inne så vi blev ganska ägda. Nästa kväll ville vi få tillbaks våran heder och simmade över till hordernas sida med 70 personer minst!

Vamp
Medlem
Medlem
Forum Posts: 2675
Member Since:
maj 19, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
837728
februari 7, 2005 - 7:54 e m
sp_Permalink sp_Print

Meh! Någon mer som märkte det mycket tråkiga som hände nyss? Spelar på Server 5, och vi var många som väntade på något kul innan server lades ner. Men poff så var servern nere, utan att något kul hände 🙁

Bärz
Medlem
Medlem
Forum Posts: 2735
Member Since:
oktober 6, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
837743
februari 7, 2005 - 8:18 e m
sp_Permalink sp_Print

Vamp wrote: Meh! Någon mer som märkte det mycket tråkiga som hände nyss? Spelar på Server 5, och vi var många som väntade på något kul innan server lades ner. Men poff så var servern nere, utan att något kul hände 🙁

På server 6 kom det lite Infernals och Dreadlords, först i Orgrimmar och sedan i slutsekunderna så kom det även till Crossroads ;P

Själv har jag spenderat hela dagen med lite PvP i Ashenvale. Fyfasiken vad snuskigt roligt det är ;P

MULLVADEN
Medlem
Medlem
Forum Posts: 4226
Member Since:
juni 17, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
837751
februari 7, 2005 - 8:27 e m
sp_Permalink sp_Print

ojojoj..=) Spelade nyss på server 14… oj vilka slutstrider vi hade vid Crossroads.. Vi(alliancen) hade vandrat ner till Barrens o köttade sönder horde spelarna..=)

Gorgeous-George
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 436
Member Since:
mars 6, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
837783
februari 7, 2005 - 8:58 e m
sp_Permalink sp_Print

Vamp wrote: Meh! Någon mer som märkte det mycket tråkiga som hände nyss? Spelar på Server 5, och vi var många som väntade på något kul innan server lades ner. Men poff så var servern nere, utan att något kul hände 🙁

Håller med. En anings antiklimax när man hoppats att nåt fräckt skulle hända.
Själv stog jag utanför Ogrimmar och väntade som ett barn på nyårsafton, men för oss blev det inga raketer cry

Keni
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 590
Member Since:
juli 4, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
837841
februari 7, 2005 - 9:53 e m
sp_Permalink sp_Print

Vamp wrote: Meh! Någon mer som märkte det mycket tråkiga som hände nyss? Spelar på Server 5, och vi var många som väntade på något kul innan server lades ner. Men poff så var servern nere, utan att något kul hände 🙁

Jag spelar också på 5:an stod i IF sista timmen och det kom bara LITE demoner och dom som kom var töntigt dåliga lvl 40 mage huters 🙁 riktigt besviken 🙁 🙁

Chewie
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1516
Member Since:
september 13, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
838310
februari 8, 2005 - 5:19 e m
sp_Permalink sp_Print

Spelade på 4an och var i IF och lallade runt, en hel del riktiga bestar tittade in på besök. Även i StormWind var det ett riktigt hålligång, var där en liten stund, men där laggade man ju sönder och samman.

Collateral
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1760
Member Since:
december 28, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
838551
februari 8, 2005 - 9:45 e m
sp_Permalink sp_Print

Har inte testat betan och har inte sett något hos någon kompis så jag vet inte så mycket men jag undrar vad alla byggnader gör i spelet…sett en himla massa på alla filmer som dom har släppt.
Kan man köpa/sälja saker till ”datorn” i dessa hus…?

MULLVADEN
Medlem
Medlem
Forum Posts: 4226
Member Since:
juni 17, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
838560
februari 8, 2005 - 9:54 e m
sp_Permalink sp_Print

Collateral wrote: Har inte testat betan och har inte sett något hos någon kompis så jag vet inte så mycket men jag undrar vad alla byggnader gör i spelet…sett en himla massa på alla filmer som dom har släppt.
Kan man köpa/sälja saker till ”datorn” i dessa hus…?

Va?? Vad hade du förväntat dig?? En hel värld med bara slätter o skogar??? utan ett enda hus eller??

Chewie
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1516
Member Since:
september 13, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
838562
februari 8, 2005 - 9:59 e m
sp_Permalink sp_Print

Collateral wrote: Har inte testat betan och har inte sett något hos någon kompis så jag vet inte så mycket men jag undrar vad alla byggnader gör i spelet…sett en himla massa på alla filmer som dom har släppt.
Kan man köpa/sälja saker till ”datorn” i dessa hus…?

Till ”datorn” ?
Vad menar du ?

Collateral
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1760
Member Since:
december 28, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
838571
februari 8, 2005 - 10:13 e m
sp_Permalink sp_Print

Chewie wrote: [quote=Collateral]Har inte testat betan och har inte sett något hos någon kompis så jag vet inte så mycket men jag undrar vad alla byggnader gör i spelet…sett en himla massa på alla filmer som dom har släppt.
Kan man köpa/sälja saker till ”datorn” i dessa hus…?

Till ”datorn” ?
Vad menar du ?

WoW
PC
Blizzards alla filmer dom har gjort.
Byggnader.
VAD GÖR DESSA BYGGNADER?

ViU
Medlem
Medlem
Forum Posts: 4459
Member Since:
december 25, 2000
sp_UserOfflineSmall Offline
838595
februari 8, 2005 - 10:31 e m
sp_Permalink sp_Print

Collateral wrote: [quote=Chewie][quote=Collateral]Har inte testat betan och har inte sett något hos någon kompis så jag vet inte så mycket men jag undrar vad alla byggnader gör i spelet…sett en himla massa på alla filmer som dom har släppt.
Kan man köpa/sälja saker till ”datorn” i dessa hus…?

Till ”datorn” ?
Vad menar du ?

WoW
PC
Blizzards alla filmer dom har gjort.
Byggnader.
VAD GÖR DESSA BYGGNADER?

Rätta (engelska) termen för det du syftar på är NPC (non playable characters), dvs ”datorn”. Och ja, i nästan alla hus finns det något att göra, kan vara att sälja/köpa saker. Eller att få quests, eller bara bara några personer som står där allmänt och säger några ord.

King_Mike
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 21
Member Since:
februari 1, 2005
sp_UserOfflineSmall Offline
838731
februari 9, 2005 - 9:58 f m
sp_Permalink sp_Print

KruxigriM wrote: Jag bokade det idag 😀 Ska bli kul. Jag ska köra dwarf men class vet jag inte. Men om man beställer från internetbutik, kommer man få det på fredag eller får man det inte fören på måndag/tisdag?

Då jag själv vart osäker på detta ringede jag och stämde av.

CDON< ->WEBHALLEN wrote: Ok, Ok CDON< ->WEBHALLEN skrev inte detta, dom sa det till mig!!! Vi skickar detta spel någon dag innan till-x Onsdag eller Torsdag, men du får det på fredagen

:D/ Så om allt stämmer på posten ska detta då landa på fedagen hos alla som beställt över internet. :D/

snyde
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1928
Member Since:
januari 5, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
838733
februari 9, 2005 - 10:03 f m
sp_Permalink sp_Print

Vilka ska till Webhallen och slåss på torsdag då? Jag funderar på att åka och hjälpa en polare lite, och det blir isåfall det andra spel jag någonsin köpt (det andra var Duke Nukem 3D :)). Däremot vill jag inte riktigt stå och trängas med femhundra svettiga WoW-nördar, så jag får se hur jag gör. Lär köpa det om några dagar istället.

Nessos
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 159
Member Since:
juni 18, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
838877
februari 9, 2005 - 2:29 e m
sp_Permalink sp_Print

Vet inte riktigt hur jag ska göra. Kanske man ska åka in och bråka lite? Det blir faktiskt mitt tredje köpta spel. Half Life och Half Life 2 har jag köpt innan. Nog om det…

Hoppas det blir en trevlig ”releasedag” 🙂

Chewie
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1516
Member Since:
september 13, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
838980
februari 9, 2005 - 4:38 e m
sp_Permalink sp_Print

Ngn mer än jag som börjar känna av abstinensen 🙂

GatriC
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 729
Member Since:
juli 4, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
839005
februari 9, 2005 - 5:22 e m
sp_Permalink sp_Print

Chewie wrote: Ngn mer än jag som börjar känna av abstinensen 🙂

Nej, den har precis gått över efter att jag inte fått lira Betan på ett tag, kommer väl lite senare idag eller imorgon 😉

Coalan
Medlem
Medlem
Forum Posts: 4409
Member Since:
augusti 11, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
839010
februari 9, 2005 - 5:29 e m
sp_Permalink sp_Print

mjo något 😛 men ska nog inte börja spela direkt, för mitt eget bästa =)
Det troligaste är att det blir så dock. Om det inte är så att man måste ha kreditkortsnummer som man tydligen behövde i US för att få en månad gratis :z

This topic is locked
Forum Timezone: Europe/Stockholm

Most Users Ever Online: 694

Currently Online:
54 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

Andreas Galistel: 16287

Jonas Klar: 15897

ilg@dd: 10810

Nyhet: 10607

Mind: 10550

Ctrl: 10355

Gueno: 9881

Guest: 9344

Snorch: 8881

Callister: 8468

Newest Members:

RebeccabipYJ RebeccabipYJ

HumanSert HumanSert

AshleyCeanyJN AshleyCeanyJN

RobertCapYX RobertCapYX

MichaelZonZR MichaelZonZR

Brandonvom

staletsatf staletsatf

BradleyJewZQ BradleyJewZQ

autogruxusKJ autogruxusKJ

DonaldSpodyZU DonaldSpodyZU

Forum Stats:

Groups: 11

Forums: 59

Topics: 146630

Posts: 1300967

 

Member Stats:

Guest Posters: 2

Members: 78407

Moderators: 0

Admins: 11

Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL