Officiell World of Warcraft tråd | Sida 3 | Spel & Gaming | Forum

A A A

Please consider registering
Guest

Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Officiell World of Warcraft tråd
This topic is locked
Pim_
Medlem
Medlem
Forum Posts: 3947
Member Since:
mars 20, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
832498
januari 30, 2005 - 4:06 f m
sp_Permalink sp_Print

chippen wrote: jo jag spelar och tycker att det hackar lite mycket (speciellt vid start och så vidare)

du tror inte att jag behöver ett frächare grafikkort då?

Har

1700+
512 ram
gf3ti200

och det är väääldigt sällan jag stör mig på hastigheten.

Skaffa mer ram! 512 kommer göra att hela datorn känns mkt fräschare.

Chewie
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1516
Member Since:
september 13, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
832556
januari 30, 2005 - 9:42 f m
sp_Permalink sp_Print

Varför ska det vara så svårt att få igång installationen då, har testat att ladda ner det flera gånger utan resultat.

Gideon
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 3
Member Since:
januari 30, 2005
sp_UserOfflineSmall Offline
832562
januari 30, 2005 - 10:11 f m
sp_Permalink sp_Print

har dom sagt något annat än 11 feb för releasen??
någon som vet detta tro?

Avatar
chippen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1614
Member Since:
oktober 26, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
832576
januari 30, 2005 - 10:33 f m
sp_Permalink sp_Print

Keni wrote: [quote=chippen]som jag förstod så skulle min sunkiga gamla dator inte riktigt palla trycket för WOW (se sign)… vad är det som är mest i behov av uppgradering för att det ska funka bättre??

förseten, nån som vet hur man ska göra för att kuna tämja beasts med en hunter (det ska väll gå?)

ja det går, du får skillen på lvl 10 sedan kan du tämja monster som är en lvl lägre än dig själv..

okej tackar…

Pim_: okej du får jag prova det 🙂

Lukas
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1132
Member Since:
mars 4, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
832659
januari 30, 2005 - 1:36 e m
sp_Permalink sp_Print

fan va dum man var som inte creatade ett acc när man såg denna tråden första gången.

finns det nåt sett att testa det innan release?

ViU
Medlem
Medlem
Forum Posts: 4459
Member Since:
december 25, 2000
sp_UserOfflineSmall Offline
832706
januari 30, 2005 - 3:08 e m
sp_Permalink sp_Print

richardb wrote: ViU vad menar du? Jag har inte förbokat spelet, jag betalade 100 kr för att spela betan..

Om du inte syftar på fileplanet-betan för US och har betalat 100kr för att lira den här betan har du antingen blivit lurad eller missförstått hela saken. Det man betalade ska vara förbokningsavgiften, dvs en avgift som de drar av från det fulla priset när du sedan köper spelet.

richardb
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 986
Member Since:
mars 23, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
833035
januari 30, 2005 - 9:58 e m
sp_Permalink sp_Print

ViU wrote: [quote=richardb]ViU vad menar du? Jag har inte förbokat spelet, jag betalade 100 kr för att spela betan..

Om du inte syftar på fileplanet-betan för US och har betalat 100kr för att lira den här betan har du antingen blivit lurad eller missförstått hela saken. Det man betalade ska vara förbokningsavgiften, dvs en avgift som de drar av från det fulla priset när du sedan köper spelet.

Jo.. jag trodde att jag skulle få hela spelet 100 kr billigare om jag köpte betan. Men när jag mailade spelbutiken.se och frågade hur det låg till sa dom bara: ”vi har inte det erbjudandet”.

Avatar
Gamblor
Medlem
Medlem
Forum Posts: 3514
Member Since:
september 1, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
833084
januari 30, 2005 - 11:49 e m
sp_Permalink sp_Print

Så, nu har jag nästan spelat sönder mitt förhållande under helgen. Dags att lägga spelet på is.
Men jag dyker väl upp någon timme per dag under veckan.

Elix, troll rogue, server 17 (PvE).

MULLVADEN
Medlem
Medlem
Forum Posts: 4226
Member Since:
juni 17, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
833107
januari 31, 2005 - 2:12 f m
sp_Permalink sp_Print

richardb wrote: [quote=ViU][quote=richardb]ViU vad menar du? Jag har inte förbokat spelet, jag betalade 100 kr för att spela betan..

Om du inte syftar på fileplanet-betan för US och har betalat 100kr för att lira den här betan har du antingen blivit lurad eller missförstått hela saken. Det man betalade ska vara förbokningsavgiften, dvs en avgift som de drar av från det fulla priset när du sedan köper spelet.

Jo.. jag trodde att jag skulle få hela spelet 100 kr billigare om jag köpte betan. Men när jag mailade spelbutiken.se och frågade hur det låg till sa dom bara: ”vi har inte det erbjudandet”.

Om det var dom du betalade 100 kr till o dom nu vägrar ge dig rabatten så ska du ringa Blizzard o tjalla att dom missbrukar det…

Vamp
Medlem
Medlem
Forum Posts: 2675
Member Since:
maj 19, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
833414
januari 31, 2005 - 4:41 e m
sp_Permalink sp_Print

Ahh! Blir galen! Vart fan hittar man Nightsaber Stalker? Är Night Elf hunter, och har som uppgift att tämja en sånda. har gjort det förrut, när jag körde Open Beta, men kan fan inte hitta dom nu. Hittar bara vanliga Nightsabers. Vart finns Nightsaber Stalkers?

EDIT: Hittade det. Nu en annan jobbig grej. Ska tämja ett nytt djur, men kan inte ta bort mitt gamla! Grr, blir så arg på detta ibland. Bara för att det djuret jag har inte är ett riktigt pet, så kan jag inte ta bort det.

EDIT 2: Allring löst nu, dom hade visst ändrat lite sen förra betan, tror jag iaf 😀

Vamp
Medlem
Medlem
Forum Posts: 2675
Member Since:
maj 19, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
833450
januari 31, 2005 - 5:36 e m
sp_Permalink sp_Print

En liten fråga. Om man köra detta gratis account nu på phase 2, kommer man kunna ha den (de) gubbarna som i release sen?

ViU
Medlem
Medlem
Forum Posts: 4459
Member Since:
december 25, 2000
sp_UserOfflineSmall Offline
833482
januari 31, 2005 - 6:08 e m
sp_Permalink sp_Print

Vamp wrote: En liten fråga. Om man köra detta gratis account nu på phase 2, kommer man kunna ha den (de) gubbarna som i release sen?

Nej.

Vamp
Medlem
Medlem
Forum Posts: 2675
Member Since:
maj 19, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
833485
januari 31, 2005 - 6:12 e m
sp_Permalink sp_Print

ViU wrote: [quote=Vamp]En liten fråga. Om man köra detta gratis account nu på phase 2, kommer man kunna ha den (de) gubbarna som i release sen?

Nej.

Misstänkte det.. kanske ingen idé att fortsätta då 😀

richardb
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 986
Member Since:
mars 23, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
833513
januari 31, 2005 - 6:46 e m
sp_Permalink sp_Print

MULLVADEN wrote: [quote=richardb][quote=ViU][quote=richardb]ViU vad menar du? Jag har inte förbokat spelet, jag betalade 100 kr för att spela betan..

Om du inte syftar på fileplanet-betan för US och har betalat 100kr för att lira den här betan har du antingen blivit lurad eller missförstått hela saken. Det man betalade ska vara förbokningsavgiften, dvs en avgift som de drar av från det fulla priset när du sedan köper spelet.

Jo.. jag trodde att jag skulle få hela spelet 100 kr billigare om jag köpte betan. Men när jag mailade spelbutiken.se och frågade hur det låg till sa dom bara: ”vi har inte det erbjudandet”.

Om det var dom du betalade 100 kr till o dom nu vägrar ge dig rabatten så ska du ringa Blizzard o tjalla att dom missbrukar det…

Jo.. jag får väl göra det 🙂

Såg att blizzard hade en svensk telefonsupport man ringer gratis till, ska ringa dit och se om man inte kan tvinga dom 😛

Avatar
Deadleg
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 475
Member Since:
juli 9, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
833568
januari 31, 2005 - 7:53 e m
sp_Permalink sp_Print

ViU wrote: [quote=Vamp]En liten fråga. Om man köra detta gratis account nu på phase 2, kommer man kunna ha den (de) gubbarna som i release sen?

Nej.

jag hörde att dom som körde final beta korea versionen fick behålla sina snubbar från betan till retail men det kanske bara var ett rykte..

edit: tänkte inte på att det var från phase 2 accounten du menade.. dom vet jag inget om…

Vamp
Medlem
Medlem
Forum Posts: 2675
Member Since:
maj 19, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
833601
januari 31, 2005 - 8:30 e m
sp_Permalink sp_Print

Deadleg wrote: [quote=ViU][quote=Vamp]En liten fråga. Om man köra detta gratis account nu på phase 2, kommer man kunna ha den (de) gubbarna som i release sen?

Nej.

jag hörde att dom som körde final beta korea versionen fick behålla sina snubbar från betan till retail men det kanske bara var ett rykte..

edit: tänkte inte på att det var från phase 2 accounten du menade.. dom vet jag inget om…

Om man ber snällt så kanske man får ha dom vid release 😎

Avatar
Gamblor
Medlem
Medlem
Forum Posts: 3514
Member Since:
september 1, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
833933
februari 1, 2005 - 1:18 e m
sp_Permalink sp_Print

I USA så raderades ALLA karaktärer för ALLA inför retail.
Det är det enda rätta.

Vamp
Medlem
Medlem
Forum Posts: 2675
Member Since:
maj 19, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
833999
februari 1, 2005 - 3:18 e m
sp_Permalink sp_Print

Gamblor wrote: I USA så raderades ALLA karaktärer för ALLA inför retail.
Det är det enda rätta.

Jo, blir väl rättvist så. Men jobbigt iaf att sitta och spela massor sen få lov att göra om det igen =). Man tröttnar nog fort då.

moddanrazer
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 818
Member Since:
mars 10, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
834015
februari 1, 2005 - 3:34 e m
sp_Permalink sp_Print

ähh. går ju snabbare andra gången man gör det när man vet hur man ska göra:) dock har jag inte så phet level än men…

Avatar
Deadleg
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 475
Member Since:
juli 9, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
834092
februari 1, 2005 - 5:59 e m
sp_Permalink sp_Print

själv testar man ju så många olika raser och klasser man orkar i betan så man vet vad som e roligast till retail… kör inte upp gubbarna till så hög lvl…

This topic is locked
Forum Timezone: Europe/Stockholm

Most Users Ever Online: 694

Currently Online:
83 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

Andreas Galistel: 16287

Jonas Klar: 15897

ilg@dd: 10810

Nyhet: 10607

Mind: 10550

Ctrl: 10355

Gueno: 9881

Guest: 9344

Snorch: 8881

Callister: 8468

Newest Members:

autogruxusKJ autogruxusKJ

DonaldSpodyZU DonaldSpodyZU

GermanVevy GermanVevy

ytaletkygf ytaletkygf

jtaletaoqg jtaletaoqg

AplusMotHQ AplusMotHQ

WileysitZI WileysitZI

ppu-pro_bewRG ppu-pro_bewRG

MichaeldalIL MichaeldalIL

WilliamWotQI WilliamWotQI

Forum Stats:

Groups: 11

Forums: 59

Topics: 146630

Posts: 1300967

 

Member Stats:

Guest Posters: 2

Members: 78407

Moderators: 0

Admins: 11

Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL