Tillfällig impotens | Sida 4 | Allt mellan himmel och jord | Forum

A A A

Please consider registering
Guest

Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Tillfällig impotens
This topic is locked
Avatar
denstore
Medlem
Medlem
Forum Posts: 7128
Member Since:
mars 11, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
61
oktober 23, 2006 - 8:05 f m
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: dags att ni skaffar er en egen tråd pojkar… :bok:

Vilken skall vi ta? Vargtråden eller någon av trådarna med gnäll om a-kassan?;)

Callister
Medlem
Medlem
Forum Posts: 8468
Member Since:
juli 27, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
62
oktober 23, 2006 - 8:13 f m
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=obelix]dags att ni skaffar er en egen tråd pojkar… :bok:

Vilken skall vi ta? Vargtråden eller någon av trådarna med gnäll om a-kassan?;)

Jag har någon penis-relaterad tråd liggandes någonstans annars.

Avatar
ilg@dd
Ljungaverk
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10810
Member Since:
augusti 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
63
oktober 23, 2006 - 8:20 f m
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=obelix]dags att ni skaffar er en egen tråd pojkar… :bok:

Vilken skall vi ta? Vargtråden eller någon av trådarna med gnäll om a-kassan?;)

Eller så kan du ju starta en ny under topic ”Evig student”, för dom gagnar ju samhället enormt, eller hur?
Dock kommer jag inte att delta i den tråden.

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Avatar
denstore
Medlem
Medlem
Forum Posts: 7128
Member Since:
mars 11, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
64
oktober 23, 2006 - 9:04 f m
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=denstore][quote=obelix]dags att ni skaffar er en egen tråd pojkar… :bok:

Vilken skall vi ta? Vargtråden eller någon av trådarna med gnäll om a-kassan?;)

Eller så kan du ju starta en ny under topic ”Evig student”, för dom gagnar ju samhället enormt, eller hur?
Dock kommer jag inte att delta i den tråden.

Har du hört uttrycket ”man lär så länge man lever”, eller du läser bara bibeln?

ZIre
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1776
Member Since:
mars 7, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
65
oktober 23, 2006 - 9:07 f m
sp_Permalink sp_Print

:corn:

Avatar
ilg@dd
Ljungaverk
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10810
Member Since:
augusti 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
66
oktober 23, 2006 - 10:02 f m
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=ilg@dd][quote=denstore][quote=obelix]dags att ni skaffar er en egen tråd pojkar… :bok:

Vilken skall vi ta? Vargtråden eller någon av trådarna med gnäll om a-kassan?;)

Eller så kan du ju starta en ny under topic ”Evig student”, för dom gagnar ju samhället enormt, eller hur?
Dock kommer jag inte att delta i den tråden.

Har du hört uttrycket ”man lär så länge man lever”, eller du läser bara bibeln?

Nej då, jag läser det mesta som jag anser innehålla något av relevans för mitt liv och leverne.
Dock har jag inte fått någon respons på min frågeställning till dej:
”Du anklagade mej att lida av bl.a arbetsskräck, och jag svarade:

”Jag har i stort sett varit utan arbete mindre än 3 1/2 år under mina 24 år på arbetsmarknaden. Tittar vi på år 2006 handlar det endast om veckan som gått. Anser du det vara arbetskräck?”

Mestadelen av denna arbetslösa tid har varit de senaste 6 åren, efter att fabriken jag arbetade på sedan -89 lades ned 2001. Jag blev även ensamstående med en kille som idag är 12 år under hösten -99. Jag har aldrig ”stämplat ut” någon gång.
Jag bara frågar, vem f*n är du att klassa mej som lidande av arbetsskräck?”

Kan även inflika att 1 1/2 år av dessa år ”studerade” jag också, dvs läste in gymnasiekompetens igen, dock var det mest ett sätt att komma undan skiftgången på fabriken där jag jobbade. Ty här på glesbygden finns inget ”nattis”, och företaget hade ingen dagtidstjänst åt mej. Därav blev det istället en tjänstledighet, men jag klassar mej ändock som arbetslös, eftersom jag inte arbetade.
Detta kändes även rätt gentemot sonen som då endast var 5 år fyllda.
Skiftgången var modell jobba em 8 timmar, ledig 8 timmar, jobba fm 8 timmar, ledig 8 timmar, jobba natt 8 timmar, sedan ledig 1, 3 dagar, med en 7 dagarsledighet 1 gång per månad.
Och som sagt var fanns inget ”nattis” att tillgå för sonen, ej heller fanns någon nära släkting tillhands inom de närmsta 7 milen som kunde sköta barnpassningen.
Men sitt du kvar på dina höga hästar och sola dej i fullkomlighetens glans, för det är väl trots allt det du försöker göra?
Dock har du i mina ögon degraderats till en riktig dynghög.

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Jimbo66
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 95
Member Since:
juni 26, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
67
oktober 23, 2006 - 11:59 f m
sp_Permalink sp_Print

Den här tråden verkar ha spårat ur, men jag tänkte i alla fall ge ett tips om ett hälsokost preparat som är väldigt bra.
Jag har själv under många års tid haft perioder med potensen samt så har jag lidit av en obotlig trötthet som har tagit på psyket en hel del.
Dagarna har många gånger varit en plåga, när man har vaknat på morgonen så har hela kroppen protesterat, ungefär som en baksmälla!
Jag har gått till mängder av läkare, men dom dom har inte kunnat förklara mitt tillstånd.
Det gick till och med så långt att jag utvecklade psoriasis och fick en candidas infektion i kroppen.
Dom tog mängder med blodprover, men det fanns inte den minsta avikelse från det normala.
Potensen och allt bara rasade, symptomerna bara blev och värre, fick oförklarig tinnitus på höger öra.
Provade alla möjliga hälsokost preparat, men ingenting fungerade.
Men en dag så läste jag om ett ämne på nätet som heter MSM, det är organiskt svavel.
Dom ger det även till djur, travhästar. hundar etc.
Var lite skeptisk från början, men efter ca 2 veckor så började jag att känna att någonting hade hänt.
Den enorma tröttheten började att släppa, det förbannade tinnitus ljudet som ekade hela tiden i skallen började mattas ut.
Efter ca 1 månad så var jag en helt ny människa, sömnbehovet hade sjunkit med ca 2 timmar, potensen hade återgått till det normala (Har förmodligen 30% mer potens än innan jag blev dålig.)
Psoriasis utslagen och candidas infektionen har börjat lagt sig, det är som om jag har fått hela kroppen utbytt, helt otroligt!
Till och med kompisar har reagerat över skillnaden och har sagt att jag ser så otroligt pigg ut jämfört med tidigare.
Provade att vara utan MSM i 3 veckor men då kom symptomen tillbaka sakta men säkert, vete gudarna vad det beror på.
Har fått för mig att det är amalgamet i munnen som ställer till eländet.
För när jag var till tandläkaren och borrade ut en plomb så var jag som en vibrator i hela kroppen i flera dagar.
Jag skakade så att jag knappt kunde hålla i en gaffel när jag skulle äta.
Det många inte vet och det är att amalgam innehåller ca 50% kvicksilver och när dom blir gamla så börjar dom att läka.
Kvicksilver är ett av dom värsta nervgift som finns och jag tror att många med oförklariga psykiska och fysiska symptom kan lida av en ren förgiftning, oavsett vad läkarna säger.
Många av mina kompisar har testat MSM och dom har blivit helt överraskade av effekten.

Så gör er en tjänst prova om ni mår dåligt eller om ni nu inte mår dåligt så kommer ni med all säkerhet bli mycket piggare.
Om ni äter varan (Blodförtunnande så ska ni inte äta det, kroppen stöter bort varanet omgående, det fick en som jag känner erfara.)

http://www.msmse.com/

Avatar
Andreas Galistel
Medlem
Medlem
Forum Posts: 16287
Member Since:
november 27, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
68
oktober 23, 2006 - 12:14 e m
sp_Permalink sp_Print

Ett vitamintillskott med bl.a. Vit-C hade nog haft samma effekt och varit billigare 😉

//Andreas

Avatar
denstore
Medlem
Medlem
Forum Posts: 7128
Member Since:
mars 11, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
69
oktober 23, 2006 - 12:21 e m
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote:
Men sitt du kvar på dina höga hästar och sola dej i fullkomlighetens glans, för det är väl trots allt det du försöker göra?
Dock har du i mina ögon degraderats till en riktig dynghög.

Allvarligt talat, gadden, så förstår jag inte varifrån du få att jag solar mig i fullkomlighetens glans? Som jag ser det, så var du väldigt snabb i att applådera obelix lilla påhopp, och gnällde sedan ur dig något om hur lågt det var att vi diskuterar folk ”bakom kulisserna”. Jag måste säga att jag absolut inte insåg varför du blev så upprörd över vad jag skrev, och därför antog jag att enda förklaringen är att du fortfarande är gnällig över att någon hugger emot när du raljerar om arbetslöshetsersättning och vargjakt.

När det gäller ”dynghög” så kan jag väl bara göra en parafras.
-”Varför kallar han oss för dynghög?”
-”Det är nog något fint i Ljungaverk.”

Avatar
ilg@dd
Ljungaverk
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10810
Member Since:
augusti 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
70
oktober 23, 2006 - 12:31 e m
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=ilg@dd] Men sitt du kvar på dina höga hästar och sola dej i fullkomlighetens glans, för det är väl trots allt det du försöker göra?
Dock har du i mina ögon degraderats till en riktig dynghög.

Allvarligt talat, gadden, så förstår jag inte varifrån du få att jag solar mig i fullkomlighetens glans? Som jag ser det, så var du väldigt snabb i att applådera obelix lilla påhopp, och gnällde sedan ur dig något om hur lågt det var att vi diskuterar folk ”bakom kulisserna”. Jag måste säga att jag absolut inte insåg varför du blev så upprörd över vad jag skrev, och därför antog jag att enda förklaringen är att du fortfarande är gnällig över att någon hugger emot när du raljerar om arbetslöshetsersättning och vargjakt.

När det gäller ”dynghög” så kan jag väl bara göra en parafras.
-”Varför kallar han oss för dynghög?”
-”Det är nog något fint i Ljungaverk.”

ilg@dd wrote: [quote=obelix][quote=denstore]Ibland kan jag inte låta bli att garva när jag läser saker här på forumet. Killar i 20-årsåldern som har problem med potensen. Sexleksaker? Kom igen, du har väl fingrar och mun?

med tanke på att det finns pappskallar som skrattar åt killar i denna situationen så är det bra att någon vågar gå ut med det, för han är knappast ensam…

=DO

Det är alltså det där inlägget du reagerade emot?
Ja, jag lade in en applådsmiley där, just för att jag tyckte Obelix hade alldeles rätt i sin kritik av dej och det övriga i hans inlägg.
Hade han inte skrivit detta, så hade jag med stor säkerhet författat något liknande själv.
Dynghög har nog för övrigt samma betydelse vart än i landet du befinner dej.

*Edit*
Intressant nog så har du inte heller denna gång bemödat dej att besvara min tidigare frågeställning. Varför undviker du detta? Du quotar ju tydligen bara det du tycker känns bekvämt för dej.

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Jimbo66
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 95
Member Since:
juni 26, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
71
oktober 23, 2006 - 1:05 e m
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: Ett vitamintillskott med bl.a. Vit-C hade nog haft samma effekt och varit billigare 😉

//Andreas

Jag har ätit alla möjliga vitamintillskott, med det har överhuvudtaget inte haft någon effekt alls, det har bara varit bort kastade pengar!
Dom tog även prover för att kolla om jag hade bristsymptom, men så var inte fallet.
Billigare med vitaminer är det helt klar, men vad är det för mening att köpa dom då dom inte ger någon effekt 😉

Avatar
denstore
Medlem
Medlem
Forum Posts: 7128
Member Since:
mars 11, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
72
oktober 23, 2006 - 1:23 e m
sp_Permalink sp_Print

Jimbo66 wrote: [quote=Delph1]Ett vitamintillskott med bl.a. Vit-C hade nog haft samma effekt och varit billigare 😉

//Andreas

Jag har ätit alla möjliga vitamintillskott, med det har överhuvudtaget inte haft någon effekt alls, det har bara varit bort kastade pengar!
Dom tog även prover för att kolla om jag hade bristsymptom, men så var inte fallet.
Billigare med vitaminer är det helt klar, men vad är det för mening att köpa dom då dom inte ger någon effekt 😉

Jag tror iofs inte att Delph1 sysftade på dig, utan snarare på Callisters problem.
Dock så var det intressant. Man kanske skulle prova. Inte p.g.a. potensproblem, men just faktumet att jag vaknar upp och känner mig lika trött som när jag lade mig. Får lägga det på minnet tills råttgiftkuren är övergången.

Jimbo66
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 95
Member Since:
juni 26, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
73
oktober 23, 2006 - 1:51 e m
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Jimbo66][quote=Delph1]Ett vitamintillskott med bl.a. Vit-C hade nog haft samma effekt och varit billigare 😉

//Andreas

Jag har ätit alla möjliga vitamintillskott, med det har överhuvudtaget inte haft någon effekt alls, det har bara varit bort kastade pengar!
Dom tog även prover för att kolla om jag hade bristsymptom, men så var inte fallet.
Billigare med vitaminer är det helt klar, men vad är det för mening att köpa dom då dom inte ger någon effekt 😉

Jag tror iofs inte att Delph1 sysftade på dig, utan snarare på Callisters problem.
Dock så var det intressant. Man kanske skulle prova. Inte p.g.a. potensproblem, men just faktumet att jag vaknar upp och känner mig lika trött som när jag lade mig. Får lägga det på minnet tills råttgiftkuren är övergången.

Jag kan nästan säga till 99% att du kommer bli väldigt överraskad över effekten.
Att det blir så pass stor effekt kanske beror på att jorden är utarmad på vissa ämnen.
Dom ämnen som det fanns gott om tidigare har pga av miljöförstöring minskat kraftigt.
Effekten på kroppen blir väl ungefär som när man häller vatten i bensin, motorn börjar hackar och beteer sig allmänt skumt!

Avatar
Death On Wings
Medlem
Medlem
Forum Posts: 5938
Member Since:
december 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
74
oktober 23, 2006 - 2:09 e m
sp_Permalink sp_Print

Detta med sexleksaker, jag har då aldrig träffat på en tjej som skulle gå med på att bli ”körd” med en plastsak.

Vart hittar ni dessa så jag kan ändra mina jaktmarker 🙂

Callister
Medlem
Medlem
Forum Posts: 8468
Member Since:
juli 27, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
75
oktober 23, 2006 - 2:17 e m
sp_Permalink sp_Print

Death On Wings wrote: Detta med sexleksaker, jag har då aldrig träffat på en tjej som skulle gå med på att bli ”körd” med en plastsak.

Vart hittar ni dessa så jag kan ändra mina jaktmarker 🙂

Alla tjejer jag har vistats med har varit inne på den linjen. Det verkar vara mer omfattande än man tror.

Avatar
Death On Wings
Medlem
Medlem
Forum Posts: 5938
Member Since:
december 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
76
oktober 23, 2006 - 2:24 e m
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: [quote=Death On Wings]Detta med sexleksaker, jag har då aldrig träffat på en tjej som skulle gå med på att bli ”körd” med en plastsak.

Vart hittar ni dessa så jag kan ändra mina jaktmarker 🙂

Alla tjejer jag har vistats med har varit inne på den linjen. Det verkar vara mer omfattande än man tror.

Med andra ord måste jag förflytta mig till sthlm om jag vill uppleva sådant.

Avatar
csm101
Medlem
Medlem
Forum Posts: 2672
Member Since:
augusti 11, 2005
sp_UserOfflineSmall Offline
77
oktober 23, 2006 - 4:19 e m
sp_Permalink sp_Print

Jimbo66 wrote: Den här tråden verkar ha spårat ur, men jag tänkte i alla fall ge ett tips om ett hälsokost preparat som är väldigt bra.
Jag har själv under många års tid haft perioder med potensen samt så har jag lidit av en obotlig trötthet som har tagit på psyket en hel del.
Dagarna har många gånger varit en plåga, när man har vaknat på morgonen så har hela kroppen protesterat, ungefär som en baksmälla!
Jag har gått till mängder av läkare, men dom dom har inte kunnat förklara mitt tillstånd.
Det gick till och med så långt att jag utvecklade psoriasis och fick en candidas infektion i kroppen.
Dom tog mängder med blodprover, men det fanns inte den minsta avikelse från det normala.
Potensen och allt bara rasade, symptomerna bara blev och värre, fick oförklarig tinnitus på höger öra.
Provade alla möjliga hälsokost preparat, men ingenting fungerade.
Men en dag så läste jag om ett ämne på nätet som heter MSM, det är organiskt svavel.
Dom ger det även till djur, travhästar. hundar etc.
Var lite skeptisk från början, men efter ca 2 veckor så började jag att känna att någonting hade hänt.
Den enorma tröttheten började att släppa, det förbannade tinnitus ljudet som ekade hela tiden i skallen började mattas ut.
Efter ca 1 månad så var jag en helt ny människa, sömnbehovet hade sjunkit med ca 2 timmar, potensen hade återgått till det normala (Har förmodligen 30% mer potens än innan jag blev dålig.)
Psoriasis utslagen och candidas infektionen har börjat lagt sig, det är som om jag har fått hela kroppen utbytt, helt otroligt!
Till och med kompisar har reagerat över skillnaden och har sagt att jag ser så otroligt pigg ut jämfört med tidigare.
Provade att vara utan MSM i 3 veckor men då kom symptomen tillbaka sakta men säkert, vete gudarna vad det beror på.
Har fått för mig att det är amalgamet i munnen som ställer till eländet.
För när jag var till tandläkaren och borrade ut en plomb så var jag som en vibrator i hela kroppen i flera dagar.
Jag skakade så att jag knappt kunde hålla i en gaffel när jag skulle äta.
Det många inte vet och det är att amalgam innehåller ca 50% kvicksilver och när dom blir gamla så börjar dom att läka.
Kvicksilver är ett av dom värsta nervgift som finns och jag tror att många med oförklariga psykiska och fysiska symptom kan lida av en ren förgiftning, oavsett vad läkarna säger.
Många av mina kompisar har testat MSM och dom har blivit helt överraskade av effekten.

Så gör er en tjänst prova om ni mår dåligt eller om ni nu inte mår dåligt så kommer ni med all säkerhet bli mycket piggare.
Om ni äter varan (Blodförtunnande så ska ni inte äta det, kroppen stöter bort varanet omgående, det fick en som jag känner erfara.)

http://www.msmse.com/

Förstår inte hur du gör kopplingen mellan amalgam och hur det skulle motverkas av svavlet i MSM…

Och… varanet?

Jimbo66
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 95
Member Since:
juni 26, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
78
oktober 23, 2006 - 4:54 e m
sp_Permalink sp_Print

Organiskt svavel triggar tydligen kroppen att göra sig av med gifter som man har samlat på sig.
Varan är väl vad jag har hört rena råttgiftet, som det verkar så stöter kroppen bort varanet om man äter MSM.
Min brors fd sambo äter varan, när hon började äta MSM så blev hon väldigt dålig.
Det lustiga var att PK värdet var bättre än någonsin, men pga av MSM´s giftavstötande effekt så blev hon sjuk.

Kvicksilvret i amalgam är en tungmetall som kroppen har väldigt svårt att göra sig av med.
Möjligen så kanske MSM binder upp eländet och underlättar avgiftningsprocessen för kroppen.
En sak är då klar och det är att det är förb bra.
Alla kompisar som har testat det har bara fått positiva resultat (Förutom hon som åt varanet).
Man kan tro att det är rena kvacksalveri medlet, men så är inte fallet.

Här kan du läsa lite mer om MSM:

http://www.ion-silver.com/msm……gnisul.htm

Avatar
csm101
Medlem
Medlem
Forum Posts: 2672
Member Since:
augusti 11, 2005
sp_UserOfflineSmall Offline
79
oktober 23, 2006 - 5:49 e m
sp_Permalink sp_Print

Aha, nu hänger jag med, du menar waran. Du har troligtvis hört fel om vad det är, är en antikoagulant och knappast något giftigt för kroppen.

Att svavel är viktig för tex glutation visste jag, men jag förstår fortfarande inte varför man ska ta MSM. Enligt dem själva så finns detta, om än i känslig form, i mycket av det vi äter. Då borde det vara billigare och lättare att istället köpa billigare kosttillskott som innehåller just svavel?

men jag har för visso inte satt mig in i ämnet så jag luftar ju bara mina tankar ovan.

Jimbo66
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 95
Member Since:
juni 26, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
80
oktober 23, 2006 - 10:19 e m
sp_Permalink sp_Print

csm101 wrote: Aha, nu hänger jag med, du menar waran. Du har troligtvis hört fel om vad det är, är en antikoagulant och knappast något giftigt för kroppen.

Att svavel är viktig för tex glutation visste jag, men jag förstår fortfarande inte varför man ska ta MSM. Enligt dem själva så finns detta, om än i känslig form, i mycket av det vi äter. Då borde det vara billigare och lättare att istället köpa billigare kosttillskott som innehåller just svavel?

men jag har för visso inte satt mig in i ämnet så jag luftar ju bara mina tankar ovan.

Jag har testat andra kosttillskott som innehåller svavel, men dom har varit fullständigt verkningslösa.
Kanske kroppen tar upp MSM bättre än andra svaveltillskott pga av en annan helt annan formel och tillverkningsprocess, vad vet jag?
Jag fick för mig ett tag att det hade med placeboeffekten att göra, tron kan ju många gånger försätta berg.
Men då borde nästan något av dom 45-50 hälsokostpreparaten jag hade testad innan MSM ha gett samma ”inbillningssjuka”.
Farsan har styrketränat under väldigt många år och har ätit många olika hälsotillskott under årens lopp.
Till och med han prisade detta medel och anser att det är ett bland dom bättre hälsokostpreparaten.
Han kände efter en tids användning att han hade blivit betydligt piggare samt så fick han en bättre uthållighet.

Pröva själv så får du se 😉

This topic is locked
Forum Timezone: Europe/Stockholm

Most Users Ever Online: 694

Currently Online:
159 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

Andreas Galistel: 16287

Jonas Klar: 15897

ilg@dd: 10810

Nyhet: 10607

Mind: 10550

Ctrl: 10355

Gueno: 9881

Guest: 9344

Snorch: 8881

Callister: 8468

Newest Members:

BhoblhgatKX BhoblhgatKX

BoxerKix BoxerKix

dtaleteuxh dtaleteuxh

MiltonMouttEV MiltonMouttEV

travCoundUE travCoundUE

TakumiwipHQ TakumiwipHQ

Doctorhoda Doctorhoda

CDailyseartAD CDailyseartAD

SteveWicZL SteveWicZL

ctaletpllk ctaletpllk

Forum Stats:

Groups: 11

Forums: 59

Topics: 146630

Posts: 1300967

 

Member Stats:

Guest Posters: 2

Members: 78407

Moderators: 0

Admins: 11

Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL