Officiella humortråden | Sida 50 | Allt mellan himmel och jord | Forum

A A A

Please consider registering
Guest

Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Officiella humortråden
This topic is locked
Avatar
ilg@dd
Ljungaverk
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10810
Member Since:
augusti 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
981
oktober 30, 2010 - 11:03 e m
sp_Permalink sp_Print

PK-censur. //Delph1


Oooopps.. N-word..sorry..
/ilg@dd

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Avatar
ilg@dd
Ljungaverk
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10810
Member Since:
augusti 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
982
november 3, 2010 - 2:56 e m
sp_Permalink sp_Print

[B]Det var en gubbe som var flintis. Han tyckte det var jobbigt så han gick till doktorn. Gubben fick ett råd att massera in slidsekret.
Han gjorde det & håret växte faktiskt riktigt bra.
En dag var han på bio & det satt en man framför som var kal på huvudet.
Han tänkte att han måste tipsa om det fantastiska knepet.
Han pickade mannen på axeln & när han vände sig om fick gubben se
att han hade en enorm mustasch.
Då sa gubben:
РӁh, du din gottegris!
[/B]

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Avatar
Jonas Klar
Medlem
Medlem
Forum Posts: 15897
Member Since:
februari 12, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
983
november 9, 2010 - 5:39 e m
sp_Permalink sp_Print
[Bilden hittades inte]

It’s funny ’cause it’s true.

Avatar
ilg@dd
Ljungaverk
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10810
Member Since:
augusti 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
984
november 9, 2010 - 6:01 e m
sp_Permalink sp_Print

Det satt en karl i herrbastun, och plötsligt fick han världens stånd.

Han viste inte riktigt vad han skulle göra, men då reser han sig och vrålar:

– Jag vill ha en kvinna, jag vill ha en kvinna, nu med en gång!

En annan kille i bastun sa då till honom:

– Stå inte där och vråla, gå in i dambastun i stället!

Han rusar in i dambastun och fortsätter vråla, med könet fortsatt i hårt stående läge:

– Jag måste ha en kvinna, jag måste ha en kvinna, nu med en gång!

En kärring som sitter i dambastun blir förbannad, reser sig upp, tar en skopa kallt vatten och slänger på det ståndaktiga könet.

Mannen mister genast erektionen och tittar ner på Petter-Niklas besviken och utbrister:

– Var du bara törstig din lille jävel?!

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Avatar
Sebbe
Medlem
Medlem
Forum Posts: 5039
Member Since:
juni 11, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
985
december 8, 2010 - 1:05 f m
sp_Permalink sp_Print
Avatar
Sebbe
Medlem
Medlem
Forum Posts: 5039
Member Since:
juni 11, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
986
december 12, 2010 - 9:01 f m
sp_Permalink sp_Print

http://lolpics.se/2456-april-s-fool

Shyffert är speciellt fräsch vid omkring 2:30

Avatar
Sebbe
Medlem
Medlem
Forum Posts: 5039
Member Since:
juni 11, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
987
januari 9, 2011 - 2:08 f m
sp_Permalink sp_Print

ojdå:s länk #980 ovan verkar inte fungera något vidare, här är den rättad

—————————————————

En skogsvaktare är ute och går. Plötsligt får han syn på en man som ligger fastklämd under ett träd. Skogsvaktaren lyckas få bort trädet och hjälper mannen upp. Mannen säger:

– Tack för att du hjälpte mig.

Skogsvaktaren svarar:

– Jag tycker du verkar bekant …

– Men det är ju inte så konstigt, det är ju jag som är jultomten! Och som tack för att du hjälpte mig ska du få tre önskningar uppfyllda – vad du vill!
– Jag vet inte…

– Har du någon fru?
– Nej.

– Då får du en Pamela Anderson-typ av mig.
– Wow.

– Har du någon bil?
– Nej.

– Då får du en Jaguar av mig.
– Yes!

– Har du något hus?
– Ja, en liten koja.

– Då får du ett slott av mig!

– Får jag allt det här nu då?

– Javisst!
– Ja, men då går jag hem till mitt slott nu.

– Vänta lite, det är så att en del av oss tomtar är homosexuella så jag tänkte att du kanske …

– Nej, jag tror inte det. Tänk vad dom i byn skulle säga!

– Kom igen nu! Tänk på allt du fått av mig!

– Väntar en riktig pudding på mig hemma i slottet?

– Ja, kom nu!

Mannen sätter på skogvaktaren bakifrån. Tio minuter senare drar skogvaktaren upp byxorna och säger:

– Nu ses vi aldrig mer för nu går jag hem till mitt slott.

– Vänta lite! Hur gammal är du?
– 45.
– 45 år och tror fortfarande på jultomten?

”Det är inte toppen på snoppen som gör susen i musen utan såsen i påsen som gör poängen i sängen”

Jag heter Bert och är sju år. Jag har funderat över det här med blommor och bin ett tag och igår gick jag till mamma och frågade hur det låg till. Mamma ville inte svara mig utan sa till mig att gömma mig bakom gardinen nästa gång syrran skulle träffa sin pojkvän Kalle. Det gjorde jag, och nu ska jag berätta precis vad som hände. Ni skulle ha varit med alltså!

Först var det ganska tråkigt, då satt dom bara och snackade. Men sen, sen började värsta grejerna hända!

Dom tycker ju om varandra och så, så dom började kramas och pussas lite. Men jag tror att syrran höll på att bli sjuk för hon sa att hon kände sig riktigt het. Kalle trodde nog också att hon höll på att bli sjuk, för han la handen innanför hennes blus för att känna på hjärtat, precis som farbror doktorn brukar göra. Men han var inte lika duktig som doktorn, för han verkade ha problem med att hitta hjärtat. Jag tror förresten att Kalle också höll på att bli sjuk, för båda två hade börjat grymta, ja Kalle välte nästan hela soffan!

Till slut fick jag reda på vad som hade gjort dom sjuka. En stor ål hade krupit innan för Kalles byxor! Den bara hoppade ut!

Syrran blev jätterädd! Hon sa, att det var den största hon hade sett! Hon bara flämtade: ”Åh, Gud, åh Gud, åh Gud!” Min syrra är så fjantig … till slut blev hon i alla fall modig, för då skulle hon försöka bita ålen. Det borde hon inte ha gjort! För plötsligt bara gurglade hon till och släppte taget om ålen. Jag är säker på att den bet tillbaka!

Eftersom ålen verkade farlig och så, tog Kalle fram en munkorg ur sin ficka och trädde på ålen. Syrran lutade sig tillbaka och särade på benen, jag är säker på att dom tänkte döda den genom att mosa den mellan sig! Alltså, ålen slog emot av bara fan! Viken kamp, alltså! Till slut dog i alla fall ålen. Jag vet att den var död, för den bara hängde där och såg dum ut, och en del av innanmätet hängde ut.

Syrran och Kalle var ju såklart trötta efter kampen, men dom började kramas och pussas … men … ålen var inte död! Den bara hoppade upp och stod igen! Det är kanske med ålar precis som med katter, ja att dom har mer än ett liv eller så.

Den här gången skulle dom döda den genom att syrran skulle sätta sig på den, och nu så tog det ännu längre tid. Till slut var ålen i alla fall död igen. Den här gången vet jag att den var död på riktigt, för nu reste syrran och Kalle på sig, och Kalle skalade av skinnet på ålen och spolade ner det i toaletten.

Så värst mycket om blommor och bin fick jag aldrig lära mig, men nu vet jag grymt mycket om hur man tampas med galna ålar!

Avatar
Sebbe
Medlem
Medlem
Forum Posts: 5039
Member Since:
juni 11, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
988
januari 9, 2011 - 2:24 f m
sp_Permalink sp_Print

ojdå:s länk #980 ovan verkar inte fungera något vidare, här är den rättad

—————————————————

En skogsvaktare är ute och går. Plötsligt får han syn på en man som ligger fastklämd under ett träd. Skogsvaktaren lyckas få bort trädet och hjälper mannen upp. Mannen säger:

– Tack för att du hjälpte mig.

Skogsvaktaren svarar:

– Jag tycker du verkar bekant …

– Men det är ju inte så konstigt, det är ju jag som är jultomten! Och som tack för att du hjälpte mig ska du få tre önskningar uppfyllda – vad du vill!
– Jag vet inte…

– Har du någon fru?
– Nej.

– Då får du en Pamela Anderson-typ av mig.
– Wow.

– Har du någon bil?
– Nej.

– Då får du en Jaguar av mig.
– Yes!

– Har du något hus?
– Ja, en liten koja.

– Då får du ett slott av mig!

– Får jag allt det här nu då?

– Javisst!
– Ja, men då går jag hem till mitt slott nu.

– Vänta lite, det är så att en del av oss tomtar är homosexuella så jag tänkte att du kanske …

– Nej, jag tror inte det. Tänk vad dom i byn skulle säga!

– Kom igen nu! Tänk på allt du fått av mig!

– Väntar en riktig pudding på mig hemma i slottet?

– Ja, kom nu!

Mannen sätter på skogvaktaren bakifrån. Tio minuter senare drar skogvaktaren upp byxorna och säger:

– Nu ses vi aldrig mer för nu går jag hem till mitt slott.

– Vänta lite! Hur gammal är du?
– 45.
– 45 år och tror fortfarande på jultomten?

”Det är inte toppen på snoppen som gör susen i musen utan såsen i påsen som gör poängen i sängen”

Jag heter Bert och är sju år. Jag har funderat över det här med blommor och bin ett tag och igår gick jag till mamma och frågade hur det låg till. Mamma ville inte svara mig utan sa till mig att gömma mig bakom gardinen nästa gång syrran skulle träffa sin pojkvän Kalle. Det gjorde jag, och nu ska jag berätta precis vad som hände. Ni skulle ha varit med alltså!

Först var det ganska tråkigt, då satt dom bara och snackade. Men sen, sen började värsta grejerna hända!

Dom tycker ju om varandra och så, så dom började kramas och pussas lite. Men jag tror att syrran höll på att bli sjuk för hon sa att hon kände sig riktigt het. Kalle trodde nog också att hon höll på att bli sjuk, för han la handen innanför hennes blus för att känna på hjärtat, precis som farbror doktorn brukar göra. Men han var inte lika duktig som doktorn, för han verkade ha problem med att hitta hjärtat. Jag tror förresten att Kalle också höll på att bli sjuk, för båda två hade börjat grymta, ja Kalle välte nästan hela soffan!

Till slut fick jag reda på vad som hade gjort dom sjuka. En stor ål hade krupit innan för Kalles byxor! Den bara hoppade ut!

Syrran blev jätterädd! Hon sa, att det var den största hon hade sett! Hon bara flämtade: ”Åh, Gud, åh Gud, åh Gud!” Min syrra är så fjantig … till slut blev hon i alla fall modig, för då skulle hon försöka bita ålen. Det borde hon inte ha gjort! För plötsligt bara gurglade hon till och släppte taget om ålen. Jag är säker på att den bet tillbaka!

Eftersom ålen verkade farlig och så, tog Kalle fram en munkorg ur sin ficka och trädde på ålen. Syrran lutade sig tillbaka och särade på benen, jag är säker på att dom tänkte döda den genom att mosa den mellan sig! Alltså, ålen slog emot av bara fan! Viken kamp, alltså! Till slut dog i alla fall ålen. Jag vet att den var död, för den bara hängde där och såg dum ut, och en del av innanmätet hängde ut.

Syrran och Kalle var ju såklart trötta efter kampen, men dom började kramas och pussas … men … ålen var inte död! Den bara hoppade upp och stod igen! Det är kanske med ålar precis som med katter, ja att dom har mer än ett liv eller så.

Den här gången skulle dom döda den genom att syrran skulle sätta sig på den, och nu så tog det ännu längre tid. Till slut var ålen i alla fall död igen. Den här gången vet jag att den var död på riktigt, för nu reste syrran och Kalle på sig och Kalle skalade av skinnet på ålen och spolade ner det i toaletten.

Så värst mycket om blommor och bin fick jag aldrig lära mig, men nu vet jag grymt mycket om hur man tampas med galna ålar!

Avatar
Sebbe
Medlem
Medlem
Forum Posts: 5039
Member Since:
juni 11, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
989
februari 3, 2011 - 6:44 e m
sp_Permalink sp_Print

Kolla på denna film med google earh och några roliga saker man ser på våran planet.

http://www.kossan.se/roliga-fi….._earth.htm

Avatar
Sebbe
Medlem
Medlem
Forum Posts: 5039
Member Since:
juni 11, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
990
februari 7, 2011 - 7:23 e m
sp_Permalink sp_Print


:corn: :roflmao:

Avatar
ilg@dd
Ljungaverk
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10810
Member Since:
augusti 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
991
februari 10, 2011 - 2:57 e m
sp_Permalink sp_Print

Tolv män hade läst till präst, och sista provet var att bevisa att dom skulle klara att leva i celibat, inte falla för ”frestelser.
Alla tolv fick därför ställa sig på en rad och klä av sig nakna och en liten bjällra knöts fast på snoppen på var och en.
Så kom en underskön, lättklädd och mycket sexig kvinna in och dansade utmanande fram…för var och en. Den första mannen reagerade inte.
Hon dansade vidare till näste man, samma sak, ingen reaktion.
Så fortsatte det med alla män.
Men när dansösen kom till siste man, kunde han inte hålla sig och det började ringa i bjällran som var fastknuten så att han tappade den.
Han gick fram och böjde sig för att plocka upp bjällran…..
Då började plötsligt dom andra 11 bjällrorna att ringa….!

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Avatar
Andreas Galistel
Medlem
Medlem
Forum Posts: 16287
Member Since:
november 27, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
992
februari 13, 2011 - 10:53 f m
sp_Permalink sp_Print
[Bilden hittades inte] Jobs har mer makt än man tror …

//Andreas

Avatar
ilg@dd
Ljungaverk
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10810
Member Since:
augusti 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
993
februari 15, 2011 - 10:27 f m
sp_Permalink sp_Print

Den trötta mamman med tolv ica-kassar blev mycket smickrad när en ung man reste sig på tunnelbanan och erbjöd sin plats.
– Tack så mycket, sa hon och sjönk ner. Det är inte så vanligt med artiga, unga män nu för tiden.
– Nej, sa killen. De flesta reser sig bara för unga, snygga brudar. Men jag tycker man ska vara artig mot tjocka, gamla käringar också.

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Avatar
ilg@dd
Ljungaverk
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10810
Member Since:
augusti 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
994
februari 16, 2011 - 2:52 e m
sp_Permalink sp_Print

Kassörska vid kassan på ICA: ”Det går bra i 2an här!

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Gelica
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 109
Member Since:
december 17, 2006
sp_UserOfflineSmall Offline
995
februari 16, 2011 - 7:38 e m
sp_Permalink sp_Print

http://www.youtube.com/embed/pbDJJ-SI-6s Exakt så vill man själv göra ibland ;P

Avatar
ilg@dd
Ljungaverk
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10810
Member Since:
augusti 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
996
februari 22, 2011 - 12:28 e m
sp_Permalink sp_Print

Rune kunde inte få upp den..! Doktorn sa:
– Det här löser vi!
Han opererade in en plåtskena i frugans mus och en magnet i Runes stake. Det funkade skitbra! Snoppen bara drogs dit! Efter några veckor träffade frun doktorn som frågade om allt var till belåtenhet.
– Nej! Rune sitter i fängelse!
– Men vad har hänt? frågade doktorn.
…- Jo! Han var och badade i simhallen och råkade komma för nära en 12 åring med tandställning…!
Stackars Rune…

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Avatar
ilg@dd
Ljungaverk
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10810
Member Since:
augusti 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
997
februari 22, 2011 - 12:32 e m
sp_Permalink sp_Print

Länet hade fått en ny landshövding.
På sin s.k. ”Eriksgata” anlände han till en lappby långt in i fjällvärlden.
Han kom i samspråk med ett par äldre samer, som hade slutat med renskötseln och ägnade sig åt andra intressen. Landhövdingen undrade vad de gjorde för någonting.
– På sommarn så älskar och fiskar vi, svarade den ena gubben. …
– Ja, men på vintern då? Undrade landshövdingen.
– Då fiskar vi inte…

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Avatar
ilg@dd
Ljungaverk
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10810
Member Since:
augusti 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
998
februari 22, 2011 - 4:14 e m
sp_Permalink sp_Print

Bonden Gustav åkte på markand och gick omkring och strosade. Efter en stund kom han fram till ett bord som var fullt med grejer. Mitt på bordet låg det en spegel. Bonden hade aldrig i hela sitt 60-åriga liv sett något sådant, så han frågade försäljaren vad det var för något. Denne skojade till det lite och sa:
”Ser du inte det, det är ju ett fotografi av bror din!”
Gustav tog upp spegeln, tittade i den och utbrast:
”Jamen titta! Det är ju brorsan! Denna bild måste jag ha!” Sagt och gjort, han köpte ”fotografiet” och for hem med sin lilla häst. När han kom hem frågade hans fru om han hade hittat nåt på marknaden.
”Ja!” sa Gustav, ”Kan du tänka dig, jag hittade ett fotografi av bror min!”
”Nämen, få se!” sa frun. Hon öppnade paketet, tittade i spegeln, sen började hon skratta.
”Vad skrattar du åt?” frågade Gustav.
”Men herregud” sa frun, ”Du har ju blivit grundluradlurad. Det här är inte bror din, det här är ju ett gammalt luder från Älmhult!”

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Avatar
ilg@dd
Ljungaverk
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10810
Member Since:
augusti 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
999
februari 23, 2011 - 6:42 e m
sp_Permalink sp_Print

Norrmän testar iPad 2..
🙂
http://jesper.nu/video/39108

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Gelica
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 109
Member Since:
december 17, 2006
sp_UserOfflineSmall Offline
1000
februari 24, 2011 - 2:16 e m
sp_Permalink sp_Print

En ung kille från en by i norra Norrland (Piteå) flyttade till Stockholm och gick till ett stort köpcentrum för att söka jobb.
Chefen för köpcentret undrar:
-Har du någon säljerfarenhet?

Killen svarar:
-Nååå, jooo….,no ha ja jobba som säljare hemma.
Eftersom chefen tyckte killen verkade trevlig och hade bra CV bestämde han sig för att anställa honom.
-Du kan börja i morgon bitti, sa han. Jag kommer ner efter vi har stängt i morgon kväll och ser hur du har haft det på din första dag.

Killen hade en tung dag, men till slut var den till ända. Efter
stängningsdags kom så chefen ner som han lovat dagen innan.
-Hur många affärer gjorde du idag? frågade han.

-En, svarade killen.

Då blev chefen lite fundersam och sa:
-Bara en!?Våra försäljare brukar normalt göra mellan 20 och 30 affärer på en dag. Hur mycket pengar rörde sig affären om?

Killen svarade:
-1.211.138 kr.

Chefen blev mycket överraskad och sa:
-En komma två miljoner??!!!
Vad sålde du då till honom?

-Först såld ja en liten metkrok. Sen såld ja en mellanstor metkrok.
Därefter såld ja en stor metkrok. Sen blev de ett metspö. När ja sen fråga vars någerscht han sku fisk svara han att han sku åk ner till kusten. Då sa ja att han sku behöv en båt, så vi gick ner till båtavdelningen. Ja såld han den stora Baylinern me dubbla motorer. Sen visa de sig att hans lilla
Honda Civic inte fick dra den stora båten, så ja to me han till
bilavdelningen och såld han den där 4-hjulsdrivna Chevrolet Tahoen.

Chefen, som nu var i chocktillstånd sa:
-Så du menar alltså att en kille kom in för att köpa en metkrok och du lyckades sälja honom en båt och en bil???!!!

-Nej, nej! Han kom in å skull köp tamponger ti sin fru, och då sa ja att han lik gärna kund åk och fisk, eftersom helgen ändå va förstörd

Forum Timezone: Europe/Stockholm

Most Users Ever Online: 694

Currently Online:
324 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

Andreas Galistel: 16287

Jonas Klar: 15897

ilg@dd: 10810

Nyhet: 10607

Mind: 10550

Ctrl: 10355

Gueno: 9881

Guest: 9344

Snorch: 8881

Callister: 8468

Newest Members:

GermanVevy GermanVevy

ytaletkygf ytaletkygf

jtaletaoqg jtaletaoqg

AplusMotHQ AplusMotHQ

WileysitZI WileysitZI

ppu-pro_bewRG ppu-pro_bewRG

MichaeldalIL MichaeldalIL

WilliamWotQI WilliamWotQI

FuriousBraw FuriousBraw

UbvpwcgatKX UbvpwcgatKX

Forum Stats:

Groups: 11

Forums: 59

Topics: 146630

Posts: 1300967

 

Member Stats:

Guest Posters: 2

Members: 78407

Moderators: 0

Admins: 11

Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL