Lite NH-citat. | Allt mellan himmel och jord | Forum

A A A

Please consider registering
Guest

Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Lite NH-citat.
This topic is locked
Gueno
Medlem
Medlem
Forum Posts: 9881
Member Since:
juni 3, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
1
september 24, 2003 - 4:49 e m
sp_Permalink sp_Print

BelGarath: Hur orkar du ändra varje inlägg 666 gånger??? // Ogrebeast

Testa att tända en fis alla! Skitkul Fick en 2 dm lång låga en gång // CoLiC

ColiC den pöjken kommer gå långt… // Beex

Fyfan jag skulle också dö om nån fes mig i ansiktet. // Starscream

Brudar kommer å går, men datorn den består. // Zazo

”och om livet känns pest, fyllan värmer bäääästt!!!” // Hauk

Nej Nej… Låt henne bjuda på middag och sen kan hon dra åt H*lvete.. // Imperial

jag är intelligent // heimdal

Datorn: 11/10
Tjejer: Typ… 8/10
// caged

Jag tackade faktiskt nej till det en gång. En skitsöt tjej som ville ha någon mer än sin pojkvän den kvällen. Tyvärr såg han ut som fan… Haha… =) // The Whistler

Ligg med henne, brukar göra ett bra intryck. // Pim_

P.S Innan du ligger med henne måste jag ju godkänna henne åt dig, så skicka hit henne. D.S // caged

plan Q är iaf att anordna en olycka och fly från platsen så alla glömmer vad du gjorde 5 min innan. // Mind

Det kliar runt roten och det tycks komma fler och fler röda prickar över hela härligheten. Det svider när jag går på toaletten och den luktar fisktorg hela tiden.” // caged

same dick diffrent ass // peppe20

jag hade nog satt henne på svält-diet med engång…. // Deadleg

som tidigare fastställt så är kvinnor farligare på trotoaren än bakom ratten. // Mind

Gollum hade fan varit en hetare pojkvän, han har iaf. en personlighet. // UndaC

Varför värderar alla orgasmer så högt? Det är nästan skönare att nysa! Fast sex går iofs snabbare. Nej, man klarar sig utan sex och allt sånt tjafs. Datorer 4 ewa! // caged

Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit JÄÄVLIGT skitnödig! // Ogrebeast

fattar itne hur fan någon är beredd att hosta upp 180 000 för en tjeckisk wannabe-bmw… // MrWeizel

Jag gör det på varenda en, men du kanske är tveksam om din läggning? // CoLiC

”Bäst att göra av pengarna innan de försvinner” // Dry_Ice

”Nej, jag ska inte köra över tant Astas hund. Nej sa jag! NEEEJ!!!” // Ogrebeast

Morsan: Kirurg // CoLiC

Morsan: Prostituerad nere vid hamnen.
Farsan: Hallick.
// Blekingen

alla behöver inte betala för kvinnligt sällskap // MrWeizel

Edit:
Här bajsar vi // Callister

pervers j**el som uppfan datormusen // heimdal om pekdonet

*Stoppar upp ett till piller i skitan och går och lägger sig* // CoLiC om sina skador

Jag har varit närmare döden tack vare golfbollar än bilar… // MegaGeekBoy om streetracing

100 spänn på att hennes bröstvårtor pekar åt olika håll… // MrWeizel om Brittney Speares

kan du inte göra en kotte kottetrance // heimdal om kottetrance bilder

Jag kan bajsa och pruta samtidigt // Callister

Lite hud som kommer in i ett litet hål med massa hud. // Catstyle om sex

gummi smakar konstigt // DiDi om homosex

det är bara sådan standardporr // DiDi om tysk fist och maturepr0n

Edit 2:
Tjaaa finns ju ”gummiploppar” // Peter@20ghz
(Även kallad buttplugg)

OS i meningslöshet // WiggeR om hårddiskutrymme

Jag måste vara helt sinnessjuk. // Json_81 om sin humor(?)

”veckans pedofil” // Peter@20ghz är trött

free6… // Coore avslöjar sin startsida

Blåmåne… ytyerst dålig smak. // Peter@20ghz
(Jag vill nog inte veta vad han tänkte på)

Gueno tvingade mig mentalt bara så ni vet det // DiDi om sex

Lyssna på Coore, han låter som en nykastrerad dvärgselefant… // WiggeR

Kan ni fatta hur onda UndaC och Woxxman är?
Fy för in i hela h*lvete vad dom var elaka mot mig i bilen upp till Dreamhack. Dom satt och fes 2ggr/km/man upp från Skåne och den ena var värre än den andra. Inte ens luffare som har käkat sopor i 3 veckor fiser så surt/äckligt. Värst var nog ändå Woxxie, det svinet… // WiggeR om att samåka

Jaja, en siffra hit och dit // PaiN om århundrade och årtusende

Den suger duktigt // Peter@20ghz
(Erektionspumpen?)

jag känner en tjej som har två // Coore om ”katter”

Gör alla punkterna i cp-listan // WiggeR om att ha tråkigt
(Har han egen erfarenhet?)

Tror säkert att du kan hitta nån plastig variant på typ http://www.site6.se eller liknande affärer. // Peter@20ghz om asiater(?)

Och inte vilket ris som helst utan klito*** // Peter@20ghz om att koka ris

Är det bara jag som tycker att det är passande för CoLiC att ha en mamma som jobbar innom sjukvården?? // Peter@20ghz

Jag känner en tjej som har 3 katter… Vill hon ha sex med mig? // Blekingen om katter

och sen kan vi göra om designen så att den blir orange och blå.. sen byter vi namn till nordicstorm… *ler*.. // Coore om NH´s framtid

Har du snygg kvinnlig chef (som jag) eller är du bara sugen på lite bättre lön? // WiggeR om ny dator till chefen

”Det finns inget så uppfriskande som ett rejält slagsmål” // Peter@20ghz

Edit 3:
Porrpung eller PP som jag föredrar att kalla det är ju dock jäkligt nice, upptäckte det första gången för typ 12 år sen när jag medverkade i en p-rulle. då var det mest för att snabeln skulle se så lång ut som möjligt på bild. Men kan även säga att de flesta damer tycker att det är trevligare att hålla till därnere när det inte finns massa hår som förbinder insúget med utblåset.. // Peter@20ghz
(Jag var bara tvungen att ha med de citatet) :bgrin:

Edit 4:
annars så äre ju lungt när dom borrar igen små hål // M0rbid

Den man blåser upp räknas inte Loop. // Gueno om Loop´s sexliv med ”flickvännen”

onani 4ever… // keffing

”When the shit hits the fan, Nordic Hardware is your helping hand” // mr_murtaugh

BAH!!! In med 2 tysta chassifläktar i kallingarna bara, så ordnar allt sig. Ett alternativ är juh vattenkylning, men er….*host*…ack…hmm..nähe..i see..hmm…Fläktar är nog bäst. // The Cadet om antisvettmedel

oväntat.. tänk er hans barn.. han får leta fruntimmer med extrem tur så barnen har en liten chans till normalt liv // heimdal om CoLiC

fast å andra sidan så hörde jag att du kompenserar storleken med snabbheten…. // Millhouse

om man nopprar håren runt fisringen… e man fjolla då? // heimdal om fotboll

asså, nu är jag helt förvirrad här, hur många hål har tjejer mellan benen egentligen // Aundrey om kvinnor

chokladhålet, hallongrottan och apelsinsaftkranen // keffing om kvinnans 3 ”hål”

okay, så det är alltså ett bajs hål, ett piss hål , och ett ha-det-roligt hål. // Aundrey

den viktigaste kroppsdelen på en kvinna är bara några milimeter Skiljeväggen mellan hallongrottan och chokladhålet. Om det inte vore för den så vore det som att kasta in en pinne i en gymnastiksal. // Peter@20ghz

Däremot är det inte så gott med hallon och apelsinsaft tycker jag // DiDi om kvinnans pissruska

Haha, alla vet väl att det där är en Trans Am -85 och ingen j**la Pontiac! // CoLiC visar sin bilkunskap

Edit 5:
Jag var på toa idag å det var riktigt snygga skitar efter mig. // Steel

Han är lite strävhårig tycker jag men klappar man honom fint så blir han glad och viftar på svansen, blir han inte det så kan man alltid göra honom glad med lite beröm om vilken skitbimmer som helst. // Steel vet hur man hamnar i citattråden

Kråkan tänker hårt i 21 timmar och till slut kommer han upp med det fulaste ordet han kan komma på, snopp! // Steel

han vänsterprasslade men en commodore 64… amigan tog illa upp minst sagt… // keffing om HELIX

Ogrebeast: Passade bättre i sammanhanget när den frasen drogs i ”De misstänkta”, som är en av de bästa filmer som gjorts…
ruski2: the usual suspects är frasen med i oxå…

Mo2ge: När man kommer hem tidigare från plugget och hör knulljud från sovrommet…..
Och vet att farsan är på tjänsteresa i Dubai!
Blekingen: Just det, ligger mina kalsonger hemma hos dig?

Undrande tjej: -Hur är det Alex
Alex: -Nja, det är sådär. Vet inte riktigt, är bara lite hängig och trött.
Undrande tjej: -Något jag kan göra för dig?
Alex: -Nja, jag skulle väl kunna få ta lite på dina tuttar *kollar med hundögonen*
Undrande tjejen: -Men visst, om du tror att det hjälper så visst.
Alex: -Men klart att det hjälper! *börjar le och ratta lite* // WiggeR

En sak är säker de bästa trådarna på nordichardware handlar inte om hårdvara // Chris64

brallorna är ju inte kritvita utan lite beiga så när det hadde torkat såg det bara ut som introkat piss. // Mind

…och på bussen slappnar man av och då slår det till som en brevbomb på posten…. // Mind om morgonstånd

Min luktar också chilinötter nu när jag känner efter… // CoLiC om sin pung

värdelös tråd men jag har inget för mig just nu // Blue_Moon_

Edit 6:
Starscream skrev: När jag va 15-16 va jag 181 och nu 4 år senare är jag 179 vill inte veta hur lång jag är om 30-40 år
DraGoN skrev: hmm så du har sjunkit på fyra år då eller????
MrWeizel skrev: du borde göra IQ-testet :rofl:

Saker ser lätt stora ut när man jämför dem med ngt litet // Pim_

-=*ThE_cRoW*=- skrev: GRiDLoK ordet insiativ är något helt nytt för dig eller?
Arny skrev: Tydligen nytt för dig också… intiativ
chrippaz skrev: Tydligen nytt för dig också… initiativ

CasO skrev: lol svårt och räkna 25% av 100 kr ? (99 är ju ändå väldigt nära 100 haha)
alltså 0.25*99 = ca 25 kr
domän = 99 kr + 25 = ca 150 inkl moms

micrsosft är generösa // Smirnoff

En konstgjord ishall? // Super-Svensson

Vill du ha en mobil som ger status köper du ju såklart en P900. ”Tjena brudar, jag kan spela V-rally på min mobil, vill ni hänga med hem?” // shlumpen

DiDi, Vaniljflickan.. ni vet vad detta betyder, ni ska få in fler av era tjejkompisar i datorträsket :pray: // Perkka

Halo 2 kommer bli så grymt! Synd att det inte kommer till PC först (jag har en Xbox, inte det som är problemet) då jag hellre spelar Halo på PC där det hör hemma! // Spindel

Grymt o vara tvåkönad, så slipper man allt besvär när man e sugen // Json_81

varför inte gå till parken och välta tjejer som kissar i buskarna, ganska roligt faktiskt // UndaC

Ungefär som en nysning, fast lite värre. // Pim_ vet hur det är att svälta ihjäl.

Jag dog idag men vart uppväkte av eb vän, hur gör man..? // Redfaction

boogey skrev: Vanlig huskatt som heter Kråkan..
MrWeizel skrev: It seems like The Crow isn’t the only pussy around

MIND E SÅ SKÖN // CasO

Ahaaa är de så dom får råd med sina BMW:s // BelGarath

Hur långt är ett snöre? // Biblo

Äter korv och potatis, dricker mjölk… Pippar nån brud ibland, kanske flyttar på nån ko eller kör lite traktor… // [Gamepredator] Sulan

Tränar högerarmen och fingrarna flera timmar om dagen. // Steel

röva…där passar den perfekt! // oxiswoofer

Varför har du en grön dildo på ditt bord? // CoLiC

Kollar på porr på TV1000 o runkar… // MULLVADEN

Hur många 1337-runkare använder sig av TV1000 // .doedels

Edit 7:
MULLVADEN skrev: Finns det nåt mer adrenalinrushande än att racea… 🙂
UndaC skrev: att ta sin flickväns lillasyrra i tvåan medan flickvännen är i rummet intill,, ännu bättre

Gueno, har du något vanligt liv? // Vaniljflickan

lite väl mycket kiss och bajs, sex och kiss-och-bajs-sex // UndaC

Jag kan som högst få ett jobb på COOP forum som ansvarig över gurkorna. // Callister

Om din XP skiva är smittad så skall jag åka Vasaloppet nästa år. // stormaz

hehe dumma j**la skåningar som tror att dem pratar svenska // fastbullit

Sålänge detta inte blir som SweC så ska vi vara glada… // LorD_Kvadd

Ja jag bet lite på Coore på DH, smakade ganska sött // [NH]Aemno

En blivande fjortis. // Grayfox

jag har pratat med coore i 3d, han är faktiskt ganska söt… // keffing

Jo, hos vissa kommer könsdriften tidigare än förståndet…. // denstore

Ska misshandla några fjortisar så att jag oxå får åka på läger och ha roligt // DiDi

Män KAN göra 3 saker samtidigt. De kan: Titta på porrfilm, onanera och samtidigt kolla så att ingen kommer. // obelix

säger bara en sak. Elda med barn i stora ungar. // Krqagyzzz

Man kanske inte kan köpa lycka, men jag gråter hellre i en mercedes än i en fiat // Elias667

Visst kan jag ha kul utan alkohol, men varför chansa? // Krqagyzzz

Jag bombar er och era morsor i RÖVEN !!!! // swecockers

[Gamepredator] Sulan skrev: Hur långt in i graviditeten kan man göra abort? Måste veta, viktigt viktigt…
x-per skrev: Vi vet inte någonting om får eller kossor, fråga veterinären, dom borde veta

räserbajs // caged

Tjejer kan, men vaddå? // x-per

Han ska ta runt 90 kb bänkpress // Death On Wings

Så här går det när fula brudar får för lite kuk! // snyde om feminister

Telia är en av de bästa ISP:erna // Dehman

Möjligtvis är jag meterosexuell men inte homo. // Callister

Jag har inte ens dammsugare.. kryper på golvet med toapapper vid behov istället. // Gulzebra

män i latex har aldrig varit min grej // Vajsman

Edit 8:
Om jag skaffar katt ska jag föda upp den på dens eget bajs, omg vad ekonomiskt! // pompougnac
(PM:ad av Edvuld)

Ciggareter är lite papper, lite tobak, glöd i ena änden och en idiot i den andra! // x-per

…men om din kompis kusins halvbrors hund nu köpt det till dig i USA och faxat över så är det lugnt // Keffing

Ja, droger, vapen, misshandel och sånt gör väl alla! Men ingen här lär ju syssla med Warez! // Kizo

Går som en invalid pensionär som rökt crack typ // Empa_

Jag måste också säga att jag gillar keffing för annars lägger han upp min röv på internet.. // HELIX
(PM:ad av Krqagyzzz)

Funkar det så är det ingen dator. // Death On Wings

Nej på min ändtarm är det No Input som gäller // .doedels

Land är en höjdartidning… // [Gamepredator] Sulan
(PM:ad av Krqagyzzz)

Kan man spola tillbaka DVD? // LorD_Kvadd

…jag pillar på musen med högern.
borde ju anstränga högern ganska mkt mer då i mitt dagliga surfande // Mind

Keffing är faktist skönast på NH… // ocz

YES va goa inlägg alla gör nu… // Bogus^

Varning för sexigt ben // CoLiC

Och hur ofta hittar man en död ekorre när man som bäst behöver dom? // ruf an
(PM:ad av Krqagyzzz)

Laga hot = När flickvännen säger att det inte blir dopp i grytan // Ctrl

är du inte schizofren, bipolär och har ett tredje öga i näsan så kommer tjejerna endå // CoLiC

fan va sexig du är colic! // Joni^

Fast när jag var 11 så våldtog jag en gris // [Gamepredator] Sulan

En gång hittade min bror mitt hemmagjorda fakepussy // ocz

det känns så förra året med ruta på datorn // Hugge
(PM:ad av peppe20)

Fula brudar knullar bäst, för de vet aldrig när de får stock härnäst. // Pim_
(PM:ad av Mind)

det är inte bra om man sminkar sig mer än bruden… // keffing

Edit 9:
ALLA älskar fan mig! // keffing

Får fortfarande kalla karlar på ryggen, hu! // Holetaker

Bakom varje framgångsrikt förhållande står en stor och stark traktor samt en ko. // [Gamepredator] Sulan

Väldigt manligt att sminka sig.. // macrus

hans far är igentligen en hon, du vet hur det är när homosexuella skaffar ungar. // Mind

synd att DC inte kan skriva ut kvitton // keffing

Säker sovsäcksrunk? // DiDi

Det är ju intel… Jag äger den med min brödrost. // Mean Machine

Ät bajs, då lär vitlökslukten maskeras. // synde

Riktiga män kör Saab // Spindel

har din snopp blivit mindre? // abishai

Kommer tillbaka Feb 2005 när jag fått bredband, sviterna efter jul och nyår (aborter, rättegångar etc) är avklarade och kossorna har lugnat ned sig… // [Gamepredator] Sulan

Bilder på era tjejer som har på sig sina nya julklappar får postas. // Pojo

Vänster pekfinger sköter vänster halva av tangentbordet, och höger pekfinger sköter höger halva. Ibland showar jag till det och slår mellanslag med tummen….. // denstore

Skaffa en saab så blir du en äkta man också // Spindel

Krqagyzzz: http://www.jagärenstorklantochjagfattarintebättreförjagklickadepådennalänk.co.uk
Pojo: Länken funkar inte. I det riktiga dns systemet så är det ju en punkt som slut på adressen men denna tar det ju med automatiskt varje gång så man inte behöver skriva.
(PM:ad av Krqagyzzz)

Enda som kan hända är att man visar damerna sin uppskattning. // Peter@20ghz om gemensam bastu.

Sluta böga dig vart är musen? // Toveldal
(PM:ad av skinner)

Japp, grabbar, då visar vi lite halvnaket, tar en snus och bränner runt i korridoren på moppe. // Toveldal
(PM:ad av skinner)

Edit 10:
Nej vi föredrar riktig färsk tung knarklök! // Lakszen

swebreaker
: Det finns tre saker som alla killar ljuger om: – Pengar – Kärlek- Sex
Quarzi: Så om jag säger att jag är luspank och är oskuld ljuger jag?

jag lovar att min joystick kommer tillfredställa din mus // Kizo

Vem har sagt att diskmaskinen och tvättmaskinen behöver vara olika personer?? Kanske hon kan laga mat och dammsuga också?? // John_lz

Hjärnan är prollen (CPU) , Magen är lagring (HDD) , Kroppen är Moderkort (MB) , Munnen är ljudkortet (S) , Minnet är din IQ , osv // Lakszen

Får jag ta dig i parallellporten? // desdecado

Vi kan säga såhär, det finns en anledning till att ett marsvin inte är 8 meter högt så får du lista ut resten själv. Ahhhhahahrrhrh, attack of the giant killer guinea pigs!! // Laglorden
(Pm:ad av Tovedal)

Nu behöver vi inte ladda ner p-rullar utan nu kan vi gå ut och våldta och få mindre straff // Death On Wings

Om du nu har tre katter så kan du namnge dem ”jäst humle och malt” så kan du ropa ”öl” när du vill att alla ska komma sammtidigt. // whak

Öl > Tjejer
Polare > Tjejer
Mat > Tjejer
Grilla > Tjejer // KorSpo

ölen går före, så ibland har jag inte tid för dem. // Dehman om kvinnor

jag satt och runkade när jag läste en recension av ett moderkort // Poontus

Dom bad mig lämna ett avföringsprov när jag låg på sjukan förut, men jag sket i det. // [-Pale-]

Och varför ska man ha flickvän när man har datorn? // abishai

Och jag som tog miste på att det var år 2006 iår… // Dry_Ice 29 Juli 2005 10:53

Sluta surfa gaypr0n. // whak

Hmm.. processorn är nog den saken som sitter fast i moderkortet, undrar vad det är för lustigt lock de skickat med. // ViU

Folk brukar titta snett på en när man är ute på stan och onanerar. // abishai

Jag kan vissla med arselhålet. // AnonymousKiller

Då drar jag din fula pappas snopp // abishai

Äh, ta den i munnen som en varmkorv! // Collateral

Word startar snabbt men hela datorn tar ju semester när man installerat Office. // Padda

Edit 11:
Jäkla schysst nick du har i sammanhanget!

Flickan: Jag ska på min date nu, pappa. Första dejten!
Pappan: Vad är det för kille då?
Flickan: Han kallar sig Holetaker.
Pappan: Okeeeej…du rör inte ytterdörren!
// dreamweaver komenterar Holetakers date.

Hänger livlöst i mitten. // Urax

Varför händer inte sånt mig? Skadestånd och ett free blowjob. Vad mer kan man önska sig? // bukkake vill bli våldtagen av kvinna.

Du är fullt medveten om att du har dragit igång en hel undersökning tack vare ett hårstrå som ligger i musen ? // Mind

passa på att ha sex innan det nya året! Nästa år är det noll-sex // koko

Mumien är tyvärr snyggare // csm101

Värst va alla dricker vin då 😛 det smakar ju armhåla. // maedhros

Fan är det så dyrt?! Där sprack alla mina planer för i sommar.. 🙁 // Bubbel_Affe tänkte gå till en prostituerad.

Callister: Sexshop inne i sthlm.Vet ni någon som ligger inne i stan? Något normalt ställe helst. 😛
Marcan-: Vad är du ute efter? Gurkor finns i välsorterade mataffärer.

Zelog: Har ni någonsin drömt att ni käkar något riktig gott, sedan vaknar ni och det känns inte riktigt som det ska? Tänderna är inte riktigt rena längre? Det ligger en eftersmak kvar i munnen?
Mean Machine: Jag tror du hade våta drömmar, wankade i sömnen och sprutade dig själv i munnen. Bara en teori, dock.

Prata med henne å säg att hon är ful som fan å ser ut som en gaffeltruck. // jensa_morini vet hur man dissar

Bjornstrom: Skaffa brud, hur mycket pengar behövs?
Marcan-: Är det inte bättre att börja med en hund?
ilg@dd: perv

Det kostar inte pengar, det kostar frihet. // CoLiC vet hur det är att ha partner

PM:a mig om ni hittar bra citat.

Mind
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10550
Member Since:
juni 28, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
420103
september 24, 2003 - 4:53 e m
sp_Permalink sp_Print

yeah, groovy stuff .
hur länge har du samlat på dig detta ?

Gueno
Medlem
Medlem
Forum Posts: 9881
Member Since:
juni 3, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
420104
september 24, 2003 - 4:54 e m
sp_Permalink sp_Print

Ett litet tag. 🙂

Marcan-
Medlem
Medlem
Forum Posts: 3747
Member Since:
april 14, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
420105
september 24, 2003 - 4:56 e m
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: Morsan: Kirurg // CoLiC

Den är fan bäst 😛

Mind
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10550
Member Since:
juni 28, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
420106
september 24, 2003 - 4:56 e m
sp_Permalink sp_Print

hmm, jag skulle ha samlat på mig alla mina Tribute trådar som folk har skapat i min ära =)
men jag har bara inte orkat :voo:

vilket jag ångrar nu

kutlo
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1745
Member Since:
mars 31, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
420107
september 24, 2003 - 4:57 e m
sp_Permalink sp_Print

Haha snyggt… 😀

Callister
Medlem
Medlem
Forum Posts: 8468
Member Since:
juli 27, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
420114
september 24, 2003 - 5:07 e m
sp_Permalink sp_Print

jag kan pruta och bajsa samtidigt // Callister

Blekingen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 592
Member Since:
juli 26, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
420115
september 24, 2003 - 5:09 e m
sp_Permalink sp_Print

En sån ära…Not!

Blekingen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 592
Member Since:
juli 26, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
420116
september 24, 2003 - 5:10 e m
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: jag kan pruta och bajsa samtidigt // Callister

Vet inte riktigt om det uppskattas vid bilhandel…

Callister
Medlem
Medlem
Forum Posts: 8468
Member Since:
juli 27, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
420117
september 24, 2003 - 5:11 e m
sp_Permalink sp_Print

Blekingen wrote: [quote=Callister]jag kan pruta och bajsa samtidigt // Callister

Vet inte riktigt om det uppskattas vid bilhandel…

🙂

Hauk
Medlem
Medlem
Forum Posts: 4055
Member Since:
oktober 28, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
420123
september 24, 2003 - 5:16 e m
sp_Permalink sp_Print

nice one gueno!

Kame_boy
Medlem
Medlem
Forum Posts: 2310
Member Since:
september 3, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
420128
september 24, 2003 - 5:22 e m
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: Ja, jag har gjort det igen, hälsena

Beex wrote: [quote=keffing]word och amen

Amen? Enter heter det.

Metz wrote:
bara stora feta bilar som glänser enormt mkt sen storbystade kvinns som står o fläker med arslet o sist men inte minst de hemska ”artisterna” som står i sina enormt för stora kläder och apar sig…fyfan o tvi för detta skit

Enter.

matsansan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1027
Member Since:
januari 18, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
420130
september 24, 2003 - 5:24 e m
sp_Permalink sp_Print

Tycker fan cageds citatom sex å nysningar är bäst….Fyra sekunder är ju en evighet i jämförelse om det nu går snabbare å ha sex än vad det går å nysa…Stackars fruntimmer som ska ha sex med caged 😀

CoLiC
Medlem
Medlem
Forum Posts: 3697
Member Since:
januari 17, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
420131
september 24, 2003 - 5:26 e m
sp_Permalink sp_Print

Snyggt 😀 Samlade du detta i en textfil lr?

Gueno
Medlem
Medlem
Forum Posts: 9881
Member Since:
juni 3, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
420139
september 24, 2003 - 5:35 e m
sp_Permalink sp_Print

Aii.. 😀

Smirnoff
Medlem
Medlem
Forum Posts: 3881
Member Since:
juli 11, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
420148
september 24, 2003 - 5:42 e m
sp_Permalink sp_Print

Riktigt trevligt, påminner faktiskt lite om min ”Jubileums” tråd 🙂

BelGarath
Medlem
Medlem
Forum Posts: 3611
Member Since:
februari 22, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
420150
september 24, 2003 - 5:44 e m
sp_Permalink sp_Print

jäkla konstigt har jag inte sagt något minnesvärt under hela min tid här?

Gueno
Medlem
Medlem
Forum Posts: 9881
Member Since:
juni 3, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
420151
september 24, 2003 - 5:44 e m
sp_Permalink sp_Print

Har tänkt göra en sån… nångång. 🙄

MrWeizel
Medlem
Medlem
Forum Posts: 4639
Member Since:
januari 28, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
420200
september 24, 2003 - 6:17 e m
sp_Permalink sp_Print

haha fyfan va bra 😀

och jag är med 2 ggr, hedrad 8)

snyggt jobbat gueno!! men var är alla dina citat om misslyckad raggningar? :bgrin:

Gueno
Medlem
Medlem
Forum Posts: 9881
Member Since:
juni 3, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
420209
september 24, 2003 - 6:28 e m
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote: snyggt jobbat gueno!! men var är alla dina citat om misslyckad raggningar? :bgrin:

Tackar tackar! 8)

Egna citat är inte så kul på det sättet så då får nånannan göra citat på mina uttalanden. 🙂

This topic is locked
Forum Timezone: Europe/Stockholm

Most Users Ever Online: 694

Currently Online:
318 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

Andreas Galistel: 16287

Jonas Klar: 15897

ilg@dd: 10810

Nyhet: 10607

Mind: 10550

Ctrl: 10355

Gueno: 9881

Guest: 9344

Snorch: 8881

Callister: 8468

Newest Members:

MichaeldalIL MichaeldalIL

WilliamWotQI WilliamWotQI

FuriousBraw FuriousBraw

UbvpwcgatKX UbvpwcgatKX

CharlesNoushDT CharlesNoushDT

azsstthodoUY azsstthodoUY

KennethquapyEW KennethquapyEW

ThomasWapKB ThomasWapKB

MichaelmoileUI MichaelmoileUI

RaymondNeapsQG RaymondNeapsQG

Forum Stats:

Groups: 11

Forums: 59

Topics: 146630

Posts: 1300967

 

Member Stats:

Guest Posters: 2

Members: 78407

Moderators: 0

Admins: 11

Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL