Hur gick ditt första knull, pök, samlag, intercours till? | Sida 6 | Allt mellan himmel och jord | Forum

A A A

Please consider registering
Guest

Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Hur gick ditt första knull, pök, samlag, intercours till?
This topic is locked
Avatar
ilg@dd
Ljungaverk
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10810
Member Since:
augusti 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
1266280
juni 12, 2011 - 12:03 e m
sp_Permalink sp_Print

16, full som ett ägg, inget jag vill tänka på.. Alkohol och sex är ingen bra combo, definitivt inte första gången..
🙁

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Avatar
emokid
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 901
Member Since:
april 13, 2007
sp_UserOfflineSmall Offline
1268007
augusti 12, 2011 - 8:53 e m
sp_Permalink sp_Print

14, okysst, och så enormt självförtroende att jag hade svårt för att köpa godis på ica. :hrm:

Sommarnatt, träffade en tjej i byn som jag aldrig träffat förut. Vet fortfarande inte hennes ålder, men hon bodde några mil därifrån. Långt blont hår, snygg, bröst stora som mitt huvud, jätte.fin rumpa, och så var hon lite längre än mig(är inte kort).

Hon hade inte någonstans att sova och var ledsen då hon blivit nobbad tidigare på kvällen. Kunde inte ta hem henne pga av idioter till föräldrar, men erbjöd henne att iaf få spendera natten inomhus, i en källarlokal i ett hyreshus.

När vi sent på natten gick hemåt, la hon armen om mig och stoppade ner handen i min bakre byxficka. Tog ganska lång tid hem då hon snart skulle hångla upp mig, rätt så bestämt, några gånger. Bl.a mot en lyktstolpe. När vi kom till källarlokalen så släckte hon, hånglade upp mig mot bordet, för att ganska snabbt börja dra av sig kläderna. Bl.a 2 styck bh. Därefter följde oralsex i olika ställningar, på golvet, på bordet, mot väggen. Visste knappt hur jag skulle hantera tungan där uppe, ännu mindre där nere. Penetrering var det enda jag vågade säga nej till.

När det började bli ljust och vi var klara, sa hon att hon skulle sova hos en släkting till sin kompis, och gick sen. När jag kom hem upptäckte jag ett könshår mellan framtänderna och ett längre bak, kalsongerna bak å fram, och en strumpa in å ut. Kände mig ganska skabbig. Henne såg jag inte förrän kanske 1½ år efteråt, men vi har aldrig pratat om vad som hände.

Det riktiga första samlaget hände när jag var 17. Det var.., okej, lite tråkigt. Men av någon anledning sken jag som en sol i ett par dagar efteråt. 😀 Emosar gör inte sånt, så självklart undrade mina föräldrar vad det var som hänt.

Avatar
Jacob Hugosson
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 548
Member Since:
september 9, 2009
sp_UserOfflineSmall Offline
1268008
augusti 12, 2011 - 9:01 e m
sp_Permalink sp_Print

Ja vet inte vad jag ska säga emokid, det där låter nästan som en erotisk fantasi för många 😀

This topic is locked
Forum Timezone: Europe/Stockholm

Most Users Ever Online: 694

Currently Online:
60 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

Andreas Galistel: 16287

Jonas Klar: 15897

ilg@dd: 10810

Nyhet: 10607

Mind: 10550

Ctrl: 10355

Gueno: 9881

Guest: 9344

Snorch: 8881

Callister: 8468

Newest Members:

AnthonyimamiHC AnthonyimamiHC

RebeccabipYJ RebeccabipYJ

HumanSert HumanSert

AshleyCeanyJN AshleyCeanyJN

RobertCapYX RobertCapYX

MichaelZonZR MichaelZonZR

Brandonvom

staletsatf staletsatf

BradleyJewZQ BradleyJewZQ

autogruxusKJ autogruxusKJ

Forum Stats:

Groups: 11

Forums: 59

Topics: 146630

Posts: 1300967

 

Member Stats:

Guest Posters: 2

Members: 78407

Moderators: 0

Admins: 11

Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL