Hur gick ditt första knull, pök, samlag, intercours till? | Sida 3 | Allt mellan himmel och jord | Forum

A A A

Please consider registering
Guest

Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Hur gick ditt första knull, pök, samlag, intercours till?
This topic is locked
GeneSiS
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 943
Member Since:
november 4, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
851318
mars 1, 2005 - 6:09 e m
sp_Permalink sp_Print

Jag gick i femman tror jag, hade en ”tjej” som gick i sjuan, vi var väl ”ihop” typ ett halvår. Men sen en kväll när vi låg och pussades så började hon ta mig på dicken och jag blev fan helt förstörd i skallen.. Sen började hon slita fram en jävla massa kådisar och härjade. Jag bara låg där som ett fån när hon började rida. Fatta inte ett shit.. Blev typ rädd för hennes buske, den var fan huge..
Sen blev jag rädd för tjejer ett tag, men efter ett år då var det fullt ös igen med alla som ville. Fan man var ju helt vild i den åldern. Jag saknar fortfarande bastun jag hade när det var 3-4 tjejer och jag… 😉 högstadiet var underbart.. 😉

Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)

Avatar
Death On Wings
Medlem
Medlem
Forum Posts: 5938
Member Since:
december 31, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
851324
mars 1, 2005 - 6:12 e m
sp_Permalink sp_Print

Var det vanliga med massa smekande i sängen till en början och sen gick det över till det större.
Dock blev det ju inte allt för långvarigt 😀

MrWeizel
Medlem
Medlem
Forum Posts: 4639
Member Since:
januari 28, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
851350
mars 1, 2005 - 6:38 e m
sp_Permalink sp_Print

Första försöket gick åt pipsvängen, för lite förspel så det blev inte så mycket INtercours…

Andra försöket gick desto bättre, ser det som första gången, för det var första gången det blev fullbordat. Nöjd, jepp! Och som tur var så var det inte in-ut-skjut :bgrin:

En notering är att i början var man typ helt försiktig och skulle vara själv hemma och grejor, nu spelar det ingen roll, mer än att man får begränsa sig till ett rum 🙂

Combat
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 855
Member Since:
februari 10, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
851529
mars 1, 2005 - 9:46 e m
sp_Permalink sp_Print

Känner att jag måste ”dunka in” ett inlägg jag också 😉

Hehe, jahapp, ja… förstagången…

vet inte om jag var 15 elr 16, men man skulle kunna säga att jag måste fått en knäpp på dagis av för mkt skogsmulle… första gången var på en sk ”fest” med en massa 14åriga brudar. ”festen” ägde rum vid en sjö, men skog runt om… 2 folköl så dök hon upp 😛 in i skogen å ”dunka dunka”… ja, skogsknull är vel det rätta ordet 😛

btw, måste säga att mossa är mysigt :bgrin:

//SkogsAdde 😎

optimuz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1248
Member Since:
juli 14, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
851595
mars 1, 2005 - 11:19 e m
sp_Permalink sp_Print

Mitt va rätt boring, i en säng med en tjej helt nykter och nervös 😀 Hände inte så mycket, tror inte att hon njöt så värst mycket för man va inte alltför skillad på den tiden direkt 😀 btw. jag var ca 15, minns inte exakt 🙂

Det mest pinsamma var att det var med en tjej jag tyckt om rätt mycket så jag var så nervös så det var svårt att få petter-niklas att stå upp ordentligt 😛

Combat
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 855
Member Since:
februari 10, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
851667
mars 2, 2005 - 7:19 f m
sp_Permalink sp_Print

optimuz wrote: Det mest pinsamma var att det var med en tjej jag tyckt om rätt mycket så jag var så nervös så det var svårt att få petter-niklas att stå upp ordentligt 😛

haha, har alla problem med detta elr?! 😉

fan jag hade någ svårare att ”fälla trädet” 😛

(jävla bock man e då 😎 )

Avatar
-=*ThE_cRoW*=-
Medlem
Medlem
Forum Posts: 4679
Member Since:
februari 12, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
851684
mars 2, 2005 - 8:52 f m
sp_Permalink sp_Print

Flera personer som skrivit att de var ”CA” så och så gammla å att de inte riktigt minns.. Tycker de är lite skummt, Första gången är väl en gång man minns rätt exakt när den inträffade? :-k (Om vi nu inte ser till extremfallen där folk vaknat upp dagen efter å inte säkert vet om de gjort de eller vetat om de var en tjej, kille eller kanske till och med en härrelös hund. Eller de andra fallet då när de var i 6års åldern å inträffade på dagis..) Va har ni som skrivit så här som jag åsyfter på för förklaring till att ni inte minns?

Adam
Medlem
Medlem
Forum Posts: 5104
Member Since:
mars 27, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
851686
mars 2, 2005 - 9:02 f m
sp_Permalink sp_Print

Ang. de här med 6 års ålder och dagis…
Kunde ni få upp den när ni va 6 bast? 😕

Pojo
Medlem
Medlem
Forum Posts: 2239
Member Since:
februari 16, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
851697
mars 2, 2005 - 10:15 f m
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: Flera personer som skrivit att de var ”CA” så och så gammla å att de inte riktigt minns.. Tycker de är lite skummt, Första gången är väl en gång man minns rätt exakt när den inträffade? :-k (Om vi nu inte ser till extremfallen där folk vaknat upp dagen efter å inte säkert vet om de gjort de eller vetat om de var en tjej, kille eller kanske till och med en härrelös hund. Eller de andra fallet då när de var i 6års åldern å inträffade på dagis..) Va har ni som skrivit så här som jag åsyfter på för förklaring till att ni inte minns?

Omedveten förträngning. eller vad det heter på psykologi språk.

[Gamepredator] Sulan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1705
Member Since:
maj 23, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
851922
mars 2, 2005 - 5:35 e m
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: Vi som är oskullder då? :bgrin:

Ja, vad händer me oss? :bgrin:

Pojo
Medlem
Medlem
Forum Posts: 2239
Member Since:
februari 16, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
851931
mars 2, 2005 - 5:49 e m
sp_Permalink sp_Print

[Gamepredator wrote: Sulan][quote=Gueno]Vi som är oskullder då? :bgrin:

Ja, vad händer me oss? :bgrin:

Ni får dö som den sista oskulden.

GeneSiS
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 943
Member Since:
november 4, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
851959
mars 2, 2005 - 6:27 e m
sp_Permalink sp_Print

Det var fan hur länge sen som helst man blev av med oskulden, inte fan kommer man ihåg tid och datum, har bara lite minnesbilder kvar. Så det är inte så konstigt att man kanske skriver ca.

Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)

Avatar
Jekyll 3000
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1330
Member Since:
april 18, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
851988
mars 2, 2005 - 7:09 e m
sp_Permalink sp_Print

Det börjar närma sej 20 år sen jag blev av med min, minns det klockrent som om det vore igår.

oxiswoofer
Medlem
Medlem
Forum Posts: 2101
Member Since:
april 1, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
852035
mars 2, 2005 - 8:20 e m
sp_Permalink sp_Print

var 18, 4 dagar före en nyårsafton…
kl tre på natten…nervöst som fan….men det var gulligt, båda frågade om båda ville o så….men efteråt var det int eså skojj, hade inte räknat med allt blod på lakanet, o så….
men men, är fortfarande tillsammansms med henne =)

Combat
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 855
Member Since:
februari 10, 2004
sp_UserOfflineSmall Offline
852036
mars 2, 2005 - 8:20 e m
sp_Permalink sp_Print

lol!, vf… JO, vet du vad?, nu minns jag att jag hadde en vit & röd prickig solhat, svarta solglasögon, en tröjjad är det stog ”samlag 500kr”, och ett par tangastring…

elr nej, förlåt, det vara bara en av mina fantasier igen…

vem kommer ihåg sånnt? ”solen stog lågt på himmlen iaf”… ne.. sånnt bra minne har jag inte 😛

peppe20
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1432
Member Since:
december 7, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
852104
mars 2, 2005 - 9:42 e m
sp_Permalink sp_Print

oxiswoofer wrote: var 18, 4 dagar före en nyårsafton…
kl tre på natten…nervöst som fan….men det var gulligt, båda frågade om båda ville o så….men efteråt var det int eså skojj, hade inte räknat med allt blod på lakanet, o så….
men men, är fortfarande tillsammansms med henne =)

hur gammal är du nu?

Avatar
-=*ThE_cRoW*=-
Medlem
Medlem
Forum Posts: 4679
Member Since:
februari 12, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
852146
mars 2, 2005 - 10:29 e m
sp_Permalink sp_Print

GeneSiS wrote: Det var fan hur länge sen som helst man blev av med oskulden, inte fan kommer man ihåg tid och datum, har bara lite minnesbilder kvar. Så det är inte så konstigt att man kanske skriver ca.

Nä, men om man var 12 eller 16 tycker ja inte ska vara så jäkla svårt att minnas, fast nu ska jag inte bli banad igen för att ja klankar ner på människor med diverse medföddadeffekter… (Dock så saknar ja min ”en varning” text den kan ja gjärna få tillbaka, va ska jag göra för det? :))

oxiswoofer
Medlem
Medlem
Forum Posts: 2101
Member Since:
april 1, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
852250
mars 3, 2005 - 7:03 f m
sp_Permalink sp_Print

peppe20: jag e 19, dvs lite mer än ett år sedan det hände..

AciD_
Hi, nice to meet you!
Medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
mars 3, 2005
sp_UserOfflineSmall Offline
852344
mars 3, 2005 - 12:03 e m
sp_Permalink sp_Print

Jag tänker inte berätta exakt vad som hände men det var mysigt. Oskulden rök vid 15 års åldern.

Avatar
dree
Medlem
Medlem
Forum Posts: 2277
Member Since:
augusti 7, 2001
sp_UserOfflineSmall Offline
852350
mars 3, 2005 - 12:16 e m
sp_Permalink sp_Print

oxiswoofer wrote: var 18, 4 dagar före en nyårsafton…
kl tre på natten…nervöst som fan….men det var gulligt, båda frågade om båda ville o så….men efteråt var det int eså skojj, hade inte räknat med allt blod på lakanet, o så….
men men, är fortfarande tillsammansms med henne =)

Samma här var också 18 men det var i november. Är ihop med henne fortfarande också och jag är 21 nu, så 3år. 🙂
Fast min flickvän blödde inget även fast hon också var oskuld.

En del i min klass när jag gick i gymnasiet hade någon slags tävling om vem som var fullast och vem som var yngst när dom förlorade sin oskuld.
Det visade sig att dom som skröt mest, var oskulder. 🙄

Jag höll på att förlora den tidigare med ett fylleragg. En assnygg tjej satt och väntade på mig tills jag spytt färdigt och sen drog ner mig i en jordkällare. Blev det blev det mesta av det utom penetration och det är jag väldigt glad för att det inte blev.

This topic is locked
Forum Timezone: Europe/Stockholm

Most Users Ever Online: 694

Currently Online:
337 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

Andreas Galistel: 16287

Jonas Klar: 15897

ilg@dd: 10810

Nyhet: 10607

Mind: 10550

Ctrl: 10355

Gueno: 9881

Guest: 9344

Snorch: 8881

Callister: 8468

Newest Members:

ytaletkygf ytaletkygf

jtaletaoqg jtaletaoqg

AplusMotHQ AplusMotHQ

WileysitZI WileysitZI

ppu-pro_bewRG ppu-pro_bewRG

MichaeldalIL MichaeldalIL

WilliamWotQI WilliamWotQI

FuriousBraw FuriousBraw

UbvpwcgatKX UbvpwcgatKX

CharlesNoushDT CharlesNoushDT

Forum Stats:

Groups: 11

Forums: 59

Topics: 146630

Posts: 1300967

 

Member Stats:

Guest Posters: 2

Members: 78407

Moderators: 0

Admins: 11

Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL