Behöver komma i kontakt med användaren hymer | Allt mellan himmel och jord | Forum

A A A

Please consider registering
Guest

Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Behöver komma i kontakt med användaren hymer
This topic is locked
Scootie
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 236
Member Since:
februari 27, 2008
sp_UserOfflineSmall Offline
1
maj 7, 2013 - 5:58 f m
sp_Permalink sp_Print

Yes, mods, kan ni vänligen rensa hans inkorg eller meddela honom på något sätt att den bör rensas för jag kan inte dra ett privat meddelande till honom.

Tack på förhand,
Tomas

Avatar
Tord Nilsson
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1216
Member Since:
juli 30, 2010
sp_UserOfflineSmall Offline
1289105
maj 7, 2013 - 10:59 f m
sp_Permalink sp_Print

Dåligt. Väldigt gamla meddelanden borde automatiskt rensas efter en viss tid med en varning som meddelar att detta kommer att ske till användaren. Folk är ju för lata för att tömma den själva tydligen 🙂

Scootie
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 236
Member Since:
februari 27, 2008
sp_UserOfflineSmall Offline
1289106
maj 7, 2013 - 11:01 f m
sp_Permalink sp_Print

Viking1962;1289266 wrote: Dåligt. Väldigt gamla meddelanden borde automatiskt rensas efter en viss tid med en varning som meddelar att detta kommer att ske till användaren. Folk är ju för lata för att tömma den själva tydligen 🙂

Håller med! Samt att det borde finnas en informationstråd med info om VEM som är ADMIN på forumet, som det är nu har jag bara gissat mig fram till vem som är admin och kontaktat dem. Det finns helt klart förbättringspotential på en hel del punkter.

Dehman
Medlem
Medlem
Forum Posts: 7340
Member Since:
mars 10, 2002
sp_UserOfflineSmall Offline
1289107
maj 7, 2013 - 12:09 e m
sp_Permalink sp_Print
Scootie
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 236
Member Since:
februari 27, 2008
sp_UserOfflineSmall Offline
1289160
maj 10, 2013 - 6:43 f m
sp_Permalink sp_Print

Dehman;1289268 wrote: https://www.nordichardware.se/swforum/members/ctrl.html¨

Där har du en admin

Han var inte mycket till hjälp.

Försöker jag skicka ett PM till hymer får jag detta felmeddelande:

Följande fel inträffade när detta meddelande skickades

hymer har överskridit sin kvot av sparade privata meddelanden och kan inte ta emot fler meddelanden förrän han/hon rensar lite utrymme.

Avatar
Tord Nilsson
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1216
Member Since:
juli 30, 2010
sp_UserOfflineSmall Offline
1289162
maj 10, 2013 - 8:48 f m
sp_Permalink sp_Print

Dehman;1289268 wrote: https://www.nordichardware.se/swforum/members/ctrl.html¨

Där har du en admin

Ta bort sista tecknet i länken, annars funkar den inte. Det är ett ” efter ctrl.html eller vad det är

Scootie
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 236
Member Since:
februari 27, 2008
sp_UserOfflineSmall Offline
1289163
maj 10, 2013 - 8:56 f m
sp_Permalink sp_Print

Viking1962;1289324 wrote: Ta bort sista tecknet i länken, annars funkar den inte. Det är ett ” efter ctrl.html eller vad det är

Jo så långt hängde jag med, jag fick ju som svar av ctrl, som jag misstänker feltolkade frågan för han menade på att hymer självmant valt att inte svara på meddelandet men i själva verket så går det ju inte ens att kontakta honom privat pga han tydligen har för många sparade meddelanden i sin inkorg. Sen huruvida det är en bugg i forumet eller för just hymers konto det vet jag inte men det var lite det jag ville ha hjälp med av en admin men de verkar omåttligt ohjälpsamma.

Avatar
Ctrl
Varberg
Medlem
Medlem
Forum Posts: 10355
Member Since:
mars 10, 2003
sp_UserOfflineSmall Offline
1289166
maj 10, 2013 - 12:55 e m
sp_Permalink sp_Print

Jag missförstod inte dig, men du kanske missförstod det jag sade. Som jag sade i mitt meddelande, så går vi inte in på användares konto och pillar i deras privata meddelanden. Jag skickade en notis till Hymer att hans korg var full. Man ser på mätaren om inkorgen är full, samt att jag är ganska säker man får en notis utskickad när man nått 90%. Kan kolla igenom systemet och se om det är en bugg någonstans.

Att jag svarade som jag gjorde i PM vara att det faktiskt finns användare som ignorerar PM. Något som jag som admin märker emellanåt. Vilket i en del fall leder till avstängning om det är regelbrott/lagbrott det gäller. Det finns en ruta om att begära läskvitto som man kan klicka i.
Att gå in och radera någons meddelanden är något vi aldrig gör. De en enda ggr vi går in i en användares konto är när vi behöver lämna ut uppgifter till Polis eller högre instans.

Hymer har varit inne i forumet senast idag och har han inte tittat in sin inkorg är det inte mycket jag kan göra. Dessutom borde han ju se de trådar som är skapade. Är det något som gäller affärer eller liknande så kan du kontakta mig igen och snacka.

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”

This topic is locked
Forum Timezone: Europe/Stockholm

Most Users Ever Online: 694

Currently Online:
225 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

Andreas Galistel: 16287

Jonas Klar: 15897

ilg@dd: 10810

Nyhet: 10607

Mind: 10550

Ctrl: 10355

Gueno: 9881

Guest: 9344

Snorch: 8881

Callister: 8468

Newest Members:

RebeccabipYJ RebeccabipYJ

HumanSert HumanSert

AshleyCeanyJN AshleyCeanyJN

RobertCapYX RobertCapYX

MichaelZonZR MichaelZonZR

Brandonvom

staletsatf staletsatf

BradleyJewZQ BradleyJewZQ

autogruxusKJ autogruxusKJ

DonaldSpodyZU DonaldSpodyZU

Forum Stats:

Groups: 11

Forums: 59

Topics: 146630

Posts: 1300967

 

Member Stats:

Guest Posters: 2

Members: 78407

Moderators: 0

Admins: 11

Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL